Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » it's a game, but there is also the true love between them. » shawly. deel 1.

it's a game, but there is also the true love between them.

11 april 2010 - 15:17

246

1

351



shawly. deel 1.

veel leesplezier! XD

Gierend van het lachen rol ik van de bank af. Mijn o zo lieftallig neefje heeft me zonet bijna vermoord. Als je snapt wat ik bedoel? Ik sta weer rustig recht, Ik heb chocola nodig! ik wil net weggaan om mijn lekkere chocola te gaan pakken als ik ineens iets op tv zie.. ik kijk met mega grote ogen naar de tv en begin droog te gillen. ik spring op en neer en ren zo snel mogelijk naar mijn heilige laptop. Ik gan naar de site en vul al mijn gegevens in. Ik sluit mijn laptop af. Een overgrote lach siert mijn mond. ik ren zo snel mogelijk naar Dé kast. Ja Dé kast waar al MIJN chocola in ligt.Ja van MIJ alleen! als ik mijn schatjes uit Dé kast haal steek ik ze gulzig in mijn mond. mijn neef kijkt me dom aan. "ik heb meegedaan aan..." verder kom ik niet. "aan een date spel met strify?" maakt mij neefje mijn zin af. ik knik hevig. en bespring mijn neefje en geef hem een chocolade zoen want mijn mond hing nog vol met chocola! mijn neefje kijkt vies. "gatver shawly!" zeg tmijn neefje. ik grijns. en ren vrolijk door het huis. Ja ik woon samen met min neef in één huis hoe ik het vol kan houden dat weet ik zelf ook niet!

zoow mijn eerste deel niet lang XD lekkah pech XD was het leuk? ja of nee? zeg het meeeeeeeeeee XD doeii XD


Reacties:


Oogje
Oogje zei op 11 april 2010 - 15:05:
omg droog kind XD.