Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sterling Knight » Superstar >Falling for Sterling Knight {af} » 19

Superstar >Falling for Sterling Knight {af}

11 april 2010 - 14:24

173

5

415



19

Onze ouders hadden ermee ingestemd dat we model mochten staan voor Joey, alleen als het in de schoolvakanties was. We belden gelijk Joey op, die zei dat hij dat wel kon regelen. Nu gingen we elke vakantie naar Amerika. Tussen de fotoshoots door ging ik naar Sterling. Als het geen vakantie was kwam Sterling vaak bij mij. Inge had nu echt iets met Nick. We werkten nu al 2 jaar voor Joey.

Inge maakte haar opleiding voor Horeca af en opende haar eigen restaurant in het centrum van New York. Ik maakte mijn opleiding Toerisme ook af. Ik werkte 3 jaar op een camping maar werd daarna uiteindelijk boekenschrijfster. Iets wat ik altijd had willen worden. Nadat ik 7 jaar samen was met Sterling vroeg hij mij ten huwelijk. Ik zei ja. Nu wonen we samen op het platteland, buiten New York. Inge woont nu samen met Nick. Joey is uitgegroeid tot een bekend fotograaf. Nu zijn we allemaal gelukkig. Allemaal, stuk voor stuk.


Bedankt voor het lezen van mijn verhaal
Reacties zijn welkom <3


Reacties:


Cullengirl
Cullengirl zei op 3 juli 2010 - 16:05:
ik heb hem nu in een stuk.. (met mega lange pauzes! want ik begon vnaochtend en ben nu pas klaar) uitgelezen dus,..

dit verhaal is uberchill!! ik heb wat met dat woordje...


saphira
saphira zei op 10 mei 2010 - 14:44:
Yes! Mn eigen restaurant en iets met Nick Jonas!
Mij Droom! Dankje NYnke!
Xx


Moonzzz
Moonzzz zei op 23 april 2010 - 11:47:
dit was echt een super leuk verhaal


SusieSimon
SusieSimon zei op 14 april 2010 - 17:34:
Perfect


Marshmallow
Marshmallow zei op 11 april 2010 - 17:03:
Wat een mooi einde .
En je hoeft je lezers niet te bedanken, want het verhaal was het gewoon waard om te volgen

x