Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » wir könnten mehr als nur ein Wort sein » ff5 - whatcha gonna do with it

wir könnten mehr als nur ein Wort sein

15 dec 2008 - 19:25

315

2

172



ff5 - whatcha gonna do with it

met mijn ego liep ik de kamer rond en zette me op het aanrecht terwijl Joyce in de koelkast zocht naar eten.
"weetje, ik denk maar eens dat ik een relatie vanaf nu serieus ga nemen."
lachend keek ze me aan maar vanaf ze zag dat ik serieus was veranderde haar blik meteen.
"jij? serieus? een relatie? oké ik ga een relatie serieus nemen, maar JIJ!?"
licht beledigd keek ik haar aan.
"nouja, je begrijpt me wel."
ik knikte kort, ik kon het haar namelijk ECHT niet kwalijk nemen dat ze zo dacht.
ik had nooit een serieuze relatie kunnen hebben. ofwel kwam het uit op bedriegen, ofwel was het na een maand en korter al gedaan met de goede reden dat we het niet meer met elkaar aankonden.
ik nam mijn zonnenbril en keek in de spiegel.
ik had er een hekel aan als ik op een scene leek, dus deed mijn haar platter.
ik prutste met mijn vinger aan mijn tongpiercing en zag hoe JOyce ook aan haar tongpiercing prutste.
met mijn tong begon ik nu aan mn snake bith te prutsen en keek dan scheel naar mijn sceptum.
het was een grappig zicht als je wist dat ik naar Nintendo core luister en dan piercings en tattoo's heb, vele mensen begrepen dat dan ook nooit.
ik zag hoe Joyce aan haar pols aan het prutsen was, haar bandjes moesten steeds uit de weg zitten , zodat je goed zou zien dat ze een tattoo had.
lachend keek ik haar aan , wat zoveel betekende als... PARTY
ik zette de muziek luid op en samen begonnen we te dansen.
haar blik gleed over de kamer en stopte bij een kast.
ze liep erheen en kwam terug met twee flessen drank.
helemaal meedoende op de beat stonden we op de zetel en liepen zo heel het huis af.
starend naar het plafond en met een sigaret in onze handen lagen we op de grond.
het deed wel eens goed om lostegaan, om alle zorgen te vergeten.


Reacties:


lOveYouX
lOveYouX zei op 16 dec 2008 - 12:05:
Coowl,, Snel verder Jij!! <3


SuicideScars
SuicideScars zei op 15 dec 2008 - 19:45:
verdeeeeeeeeeeeeer.
<3