Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » sisterhood of the damned[starring TH] » my wife???

sisterhood of the damned[starring TH]

11 april 2010 - 17:57

497

1

161



my wife???

vorige keer: Ik vond al snel een comfortabele, roze zitzak om wat in te slapen, Pixie krulde zich op als een katje in de hangende ball chair. Ilse plofte zich in de lederen, witte zetel, en Mitchy ging naast haar zitten. Sanne ging aan hun voeten op een veldbed liggen. Ik zette m’n koptelefoon op, langzaam wegzinkend in m’n droomwereld, met het vliegtuig op automatische piloot. 'Slaapwel meiden.' fluisterde ik zacht.

Ik werd hard wakker geschut door Sanne. ‘We zijn er!’ kirde ze hysterisch.
‘Easy, Sanne.’ Suste Pixie. ‘ Kalmeer nu toch eens, je lijkt wel een Duracell-konijn!’

Suf van de vermoeidheid slofte ik achter de meiden aan.
De trapjes van het vliegtuig afstappen bleek een hele klus, nog voor ik 5 stappen zette, struikelde ik al over m’n eigen lompe voeten.
Ilse hielp me rechtstaan, terwijl de rest me gewoon zat uit te lachen.
‘Je mocht me best wel helpen hoor, in plaats van je krom te staan lachen.’ Zei ik geërgerd.
Slenterend liep ik achter de 5 meiden een hotel binnen.
Had ik iets gemist? Pixie zat gezellig te kletsen met Mitchy & Sanne.
Ilse stond aan de balie, ze zag er erg deftig uit: ze had haar blonde haren in een dot en haar beige mantelpakje zat perfect.
‘Mvr. Cates, hier zijn uw sleutels.’ De kalende man keek Ilse raar aan. ‘Maar 4 kamers?’ vroeg hij haar.
‘Euh ja, ik ben hier met m’n vrouw en m’n pleegkinderen.’ Antwoordde Ilse terwijl ze m’n hand vast nam.
Pas toen zag ik dat we elk een gouden ring aanhadden, ik keek de meiden raar aan.
‘Wel, hier zijn uw sleutels.’ De man legde de sleutels in Ilse’s uitgestrekte hand.
Toen we wegliepen vroeg ik onbegrijpend: ‘Wat is hier aan de hand? Ik, jij, wat?’
‘We hebben toch een dekmantel nodig, of denk je dat we gewoon maar iemand moeten vermoorden en dan wegwezen?’ antwoordde Mitchy koeltjes. ‘Het leven is voor ons één grote verkleedpartij.’
Ilse stak haar sleutel in het slot van de withouten deur, met een zacht klikje ging hij open.
Pixie liep meteen de kamer binnen en zette 2 zwaar uitziende koffers op de grond.
Mitchy liep naar binnen, haalde een laptop uit een van de koffers.
‘Oké, hoe gaan we hem pakken?’ vroeg Sanne terwijl ze zich op het grote bed neer plofte.
Mitchy keek even geïrriteerd in naar haar, maar tokkelde dan verder.
Ilse ging op het bed zitten, maar sprong meteen weer recht. ‘Ik heb een geweldig idee!’ ze liep snel naar de laptop en begon toen te typen. ‘Die zak, Pablo dé Lucia, die we moeten vermoorden is een pooier die z’n pingels niet van z’n stiefdochter kan houden, toch?’ vroeg ze, ter bevestiging van haar ‘geniaal’ idee.
‘Kijk, er moet iemand van ons zich bij hem aanbieden, en dan..’ ze haalde haar hand over haar keel.
Mitchy keek Ilse vol bewondering aan, Pixie’s ogen schoten vuur.
‘We kunnen niet zomaar iemand laten plat neuken door zo’n gore klootzak!’ riep ze woest.
‘Rustig maar, zover laten we het niet komen.’ Suste ik haar.

‘Hij woont hier niet ver vandaan, er kan zich gemakkelijk iemand aanbieden.’ Vertelde Ilse, op haar hoede voor Pixie’s reactie. Toen Pixie zich niet verroerde, vertelde ze verder: ‘We moeten kijken waar de bewakingscamera’s staan enzo. Wie wil er zich aanbieden?’ Het bleef stil. ‘ik.’ Pixie stak haar bevende hand op. ‘Dan is er tenminste 1 pooier minder, en , het is misschien niet diegene die ik dood wilde hebben, maar het is een pooier.’
Ik sloeg m’n armen om Pixie, ze was zo moedig.


love yi all

x


Reacties:


shania13
shania13 zei op 23 nov 2012 - 12:31:
geef mij maar een melding hoor haha

xxx