Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » My heart is beating like a jungle drum [Tom Kaulitz] » 1

My heart is beating like a jungle drum [Tom Kaulitz]

11 april 2010 - 19:28

315

1

232



1

"Charel, Opstaan! Je moet even wat voor me halen bij de supermarkt!" wordt er van beneden geroepen. Ik draai me boos om en zucht. Het is zaterdag ochtend, ik wil uitslapen! Waarom moet ze haar dochter ook altijd sturen om boodschappen te doen? Ze heeft toch niets aan haar voeten?! Ik sta op, zoek een zwart shirtje van all star en een grijze skinny uit, loop naar de badkamer kleed me uit en ga me douchen. Als ik klaar ben met douchen en aankleden, doe ik mn haar in een knoet. Ik loop naar beneden en geef mam een knuffel. "Hee schat, goed geslapen?" zegt ze tegen me. Ik mompel dat het wel ging en pak een broodje. "Charel, kan je dan zo even wat chips, cola, borrelnootjes enzo voor me halen? Vanavond komen de buurvrouwen hier en ik moet alles nog schoonmaken hier." Ik zucht en neem een hap van mn brood. "Oja, en als je wil mag je ook een tijdschrift halen, omdat je voor mij boodschappen haalt." Ik krijg een lach op m'n gezicht. Misschien is er wel een tijdschrift met een poster van Tokio Hotel? Of Tom, dat is natuurlijk nóg beter! Ik sta op, ruim het bord op en poets m'n tanden. Als ik klaar bent pak ik de fiets en wat geld en ga naar de supermarkt.
In de supermarkt is het druk. Gelukkig zijn de chips enzo aan het einde van de winkel, dus daar is het niet zo druk. Ik pak alles wat op het lijstje staat en loop dan naar de tijdschriften. En zoals altijd zitten er geen leuke tussen, maar dan zie ik de hitkrant met een klein plaatje van Tokio Hotel op de voorkant. Ik kijk nog even verder, maar ik pak de hitkrant en loop naar de kassa. Ik ben benieuwd wat er over Tokio Hotel in staat en fiets snel naar huis.


Reacties:


Bodine
Bodine zei op 22 april 2010 - 15:38:
doe ik mn haar in een knoet


aight, noemen jullie dat zo ^^?
coolish.