Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » My heart is beating like a jungle drum [Tom Kaulitz] » 2

My heart is beating like a jungle drum [Tom Kaulitz]

11 april 2010 - 19:29

208

1

222



2

*tijdsprong*
Het is 8 uur en de bel gaat. Het zijn de buurvrouwen en ik loop naar boven. Ik heb geen zin om tussen dat gekakel te zitten hoor! Dan zie ik de hitkrant op mn bed liggen en besluit die te gaan lezen. Dan valt mn blik op een foto van Bill. Ik lees snel wat er staat: "Win kaartjes voor de fanparty met Tokio Hotel! Kaartjes kun je alleen krijgen door hieraan mee te doen! De party is voor 12 nederlandse fans." Mn hart begint sneller te kloppen. Het is mn grootste droom om Tokio Hotel te ontmoeten! Oké, ik ben al naar meer dan 8 concerten geweest, maar met de jongens heb ik nog nooit gepraat. Ik lees snel verder wat je moet doen om te winnen. Je moet dus blijkbaar Tokio hotel, Tom, Bill, Georg of Gustav tekeken, knippen, plakken, schilderen of iets dergelijks en dan opsturen naar de hitkrant. Ik start mn computer en ga opzoek naar een creatieve site.
Na lang zoeken krijg ik een idee: ik ga van piepschuimblokjes een podium maken met de jongens die aan het spelen zijn, dus net als bij een concert, alleen dan in het klein. Ik krijg een grote grijns op mijn gezicht en sta op.


Reacties:


Bodine
Bodine zei op 22 april 2010 - 15:39:
acht?
Dummie.
dat is meer dan ik. ):