Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » it's a game, but there is also the true love between them. » Lola. Deel 2.

it's a game, but there is also the true love between them.

9 juni 2010 - 22:39

290

1

335



Lola. Deel 2.

Lola XD veel leesplezier XD

Ik kom vermoeid mijn kamer uit en rek me uit. Langzaam doe ik alles wat ik moet doen. Niet dat het veel is.. ik kijk even naar mij buik en mijn gezicht en trek een bedroefd gezicht. Ik weet dat iedereen me zielig vind! Ik ren naar beneden en mijn moeder staat met een grote glimlach op mij te wachten. Ik kijk haar onderzoekend aan. “ik heb je ingeschreven voor een datespel met strify jou lievelings zanger.” Zegt mijn moeder. Ik kijk haar dood aan. “mam.. zeg dat je het niet meent en een grapje is!” zeg ik doods. Ze schud verbaasd haar hoofd. “ik wou je verassen, en toen kwam er op”ik begin te gillen. En schud mijn hoofd. “ajb mam zeg dat het een grap is!” ik ren huilend naar mijn kamer. Ze heeft me ingeschreven voor een datespel met strify mijn grote liefde! Maar het kan niet! Hij zal me nooit zien staan, snapt mijn moeder dat niet? Nee zij snapt het niet, zij was vroeger mooi, een prinses! En wat ben ik? een lelijk kind waar elk mens verafschuwd! Ik begin nog harder te huilen. Mijn broer komt mijn kamer binnen. “ze het het goed bedoelt” zegt troostend. “i kweet het maar hij zal me niet zien staan” zeg ik snikkend. Hi j schud zijn hoofd. “Jij bent wel mooi Lola! Jou innerlijk! Dat is wat telt” zegt mijn broer. Ik kijk op. “echt?” vraag ik verbaasd. Hij knikt. “tuurlijk Lola hij zal het begrijpen” ik geef mijn broer een knuffel. Een glimlach siert mijn mond. “als strify me niet accepeerd om mijn uiterlijk dan is hij me niet waard” mijn broer knikt. “zo is het Lola, zo is het!” en hij loopt mijn kamer uit.


Reacties:


Oogje
Oogje zei op 11 april 2010 - 22:32:
omg ^^ cool IK BEVELE JE VERDER TE GAAN