Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 2.Lonely...

Trip to hell!

12 april 2010 - 12:19

469

0

311



2.Lonely...

8u, je zucht, nog een oefening en je bent eindelijk klaar en dan eindelijk eten. Je bent echt uitgehongerd, je had ook niet veel gegeten vandaag. Je loste de oefening nog op en sloot dan je boeken. Je liet ze liggen op je bureau, dat zou je straks wel doen, nu wou je eerst eten. Je liep naar de keuken en zocht de nodige ingrediënten voor spaghetti. Je had geen zin om iets moeilijk te gaan koken, want echt goed was je niet, je kon wel macaroni enzo koken maar voor de rest niet echt veel. Je begon te koken. Als het klaar was mikte je alles op een bord en je zette je aan de keukentafel terwijl je de tv opzette. Er was niks, zoals altijd. Je at dan maar rustig je spaghetti op en zette het daarna in de afwasmachine en je ruimde alles nog snel op. Daarna ging je langs je dvd-kast en koos er eentje uit, je legde hem op tafel en ging daarna op zoek naar popcorn of iets anders om te snoepen. Je zocht door heel je kast maar je vond echt niks. Je zuchtte en mompelde: dan nog snel naar de nachtwinkel hier een paar straten verder. Je liep naar je slaapkamer en ging andere kleren aandoen, je kon nu toch namelijk niet in je versleten shirt en kapotte broek naar buiten. Die deed je alleen maar aan als je thuis was. Je trok dan maar snel een driekwart jeans aan en een t-shirt met daarop: love me bitches. Je nam je tas en trok je jas aan, want het was nu niet echt zo warm dat je al zonder jas buiten kon. Je deed de voordeur open en ging naar buiten, je deed ze op slot en keek even door de straat. Het was er stil, je zag bijna geen mensen maar overal waar je keek was er mist en helemaal donker. Best wel griezelig als je het bekijkt, maar je had er zoveel door gelopen, dus waarom nu niet. Je liep naar rechts, je liep een paar straten voorbij en sloeg dan de hoek om. Je had het gevoel alsof je niet alleen was,je ging dan maar wat sneller stappen. Je hoorde een takje kraken, je keek verschrikt achter je. Maar je zag niks, je verbeelde je het je vast. Je liep toch maar wat sneller door, al snel zag je het verlichtte winkeltje opdagen. Je zuchtte opgelucht en liep naar binnen, je ging langs de rijen. Ze hadden nog een bakje popcorn, je nam het en liep langs de andere rijen. Nu je hier was kon je evengoed nog wat anders meenemen. Je nam een pakje kauwgom, en liep er mee naar kassa. Je rekende alles af en nam alles op en vertrok terug naar huis.

Leave a comment please.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.