Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » PokƃĀ©mon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 1 Episode 2

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 15:35

961

1

324



Hoofdstuk 1 Episode 2

De volgende ochtend: “JOS WAKKER WORDEN!!!!” Riep zijn moeder. “JAHA … Doei”Riep hij vanaf het tuinpad. “Doei?? Wat nou doei?? Hoe kan hij nou zó snel uit zijn bed zijn??” vroeg zijn moeder zichzelf af. Jaaaaa, dat kan ook niet maar het is een verhaal weet je. “JA!! Dat weet ik ook wel maar hij is zo sloom!!” Riep zijn moeder. Oke genoeg onzin.

DING-DONG. “Hey Ji, kom we gaan, voordat dat pokeballs weg zijn.” Zei Jos uitgeput. “Ja ik ko-hom.” Riep ze. “Schiet op rennen !!”
|| In het bos|| “ Muhahaha, kom maar op pokeballetjes, ik lust jullie rauw!!”riep Jos. “Ik heb ze liever gefrituurd.”Zei Jenita. “Ja dat is ook lekker, maar ik denk dat we maar beter op kunnen schieten met zoeken want misschien is er nog maar 1tje.”Zei Jos.
Even verderop moesten ze stoppen. “Stop jullie!! Riep een jongen. Ik ben Bryce en jullie gaan nu weg.” “O neeeeee, het is BRYCE!! Euhm wie is dat eigenlijk??”Vroeg Jos. “Nou, ik vind hem wel lelijk.” Zei Jenita. “Houd jullie mond. Zei Bryce. Ja wat sta je daar te kijken gastje?? Jouw hoofd trekt strontvliegen aan!!” “Ja dat zal wel zijn omdat Jenita naast me staat, maar jouw hoofd trekt honkbalknuppels aan!!”Riep Jos boos. “WAT???? Riep Bryce nog harder. “Honkbalknuppels, dat zijn van die lange houten staven waarmee je tegen een balletje moet slaan. “Ik weet wel wat het is BANAAN!!” zei Bryce. “BANAAN???? WAAR???”Vroeg Jos en hij ging meteen in bomen klimmen. “Let maar niet op hem. Zei Jenita. Wow jij hebt wel een coole pokemon zeg!!” “Ja, deze heb ik gekregen omdat ik een gestolen starter ticket heb terug gebracht naar Prof Leaf. Hij heeft de pokeball daarna weer verstopt jammer genoeg. En ik en mijn Croagunk zijn hem nu weer aan het zoeken.” Zei Bryce. “Aha, JOS KOM UIT DIE BOOM WE GAAN!!!!!” Riep Jenti woest en ze sleurde Jos achter haar aan. “Argh ik had er bijna eentje Ji!!” “Pech, ik weet zeker dat je liever een starter ticket hebt.” Zei ze.
|| Even later|| BOF!! “Aauuuuuw, wie legt er hier nou weer een blauwe pokeball neer ?? Vroeg Jos toen hij op zijn gezicht viel. Oja Prof Leaf natuurlijk, he wacht eens… YEAAAAH!! Ik heb er eentje!!” Riep hij blij.
||even verder|| “Ik ga er nooit een vinden!!” “Ji doe niet zo wanhopig, ik weet zeker dat die gozer daar wel even zijn 2e ticket wilt lenen.” Zei Jos om haar te kalmeren.
“ Oke, ik heb een plan, ik pak deze aspear berry en die gooi ik, zo… POK!! Naar zijn hoofd. Deed Jenita voor. PAK DE POKEBAL SNEL JOS!!” Riep Jenita. “Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuh………… nee.” Zei hij. “Ach dan pak ik hem wel.” Zei Jenita.
Ze gingen zo snel ze konden naar Professor Leaf zijn lab.
||Daar aangekomen|| “HALLO, Professor ??” Riep Jos naar binnen. “KOM TERUG MET PROFESSOR LAZAR’S STARTER TICKETS!!!!” Riep de professor naar een groepje rare personen met een D op hun rare pakken. “Ariados doe bindschot!!” Riep de professor.
De rare gasten lagen opgerold voor de deur. “He, een flygon. BOOEEM!!” De flygon deed hyperstraal op de gasten die weg vlogen. “AAAAAAAAAAAH WE VLIEGEN WEER NAAR DE MAAAAAAAAAAN!!!! Riepen ze nog. “Zo. Zei de professor. Zijn jullie hier voor de starter pokemon?” “Ja, we hebben allebei een ticket gevonden.” Zei Jenita en ze liet haar pokeball zien. “Aha, nou, dan zal ik jullie een keuze laten maken: Willen jullie ze meteen hebben of zullen we ze loslaten in een reservaat naast mijn lab en dan mogen jullie ze zelf vangen.” Stelde hij voor. “Jaa, ik wil ze zelf vangen. Zei Jos. Maar uit welke pokémon kunnen we kiezen professor?” “Yanma, Elekid of Magby. Zei de Professor.

http://pokelibrary.com/images/pokemon/yanma.jpgYanma
http://pokelibrary.com/images/pokemon/elekid.jpgElekid
http://www.rpgamer.com/games/pokemon/poke2/art/240.gifMagby

“Ik neem Yanma!!”Zei Jos vastberaden. “En dan neem ik Elekid.” Zei Jenita.
“Mooi, dan neem ik ze nu mee, kom maar mee naar buiten. Zei de professor en de twee volgde hem. “Hier hebben jullie allebei je blauwe pokeball terug, hiermee moet je je starter mee gaan vangen. Hier hebben jullie allebei nog een pokeball, hierin zit allebei een Eevee, ze kunnen de aanval: Tackle, Take Down, en Snelle aanval. Oke, nu Yanma, jij begint Jos.” Zei de professor. “Oke dan, ik denk dat ik het wel kan. Nu Eevee rol om en lig!! Haha grapje. Take down !! Eevee viel Yanma hard aan, maar hij sloeg meteen terug met Vleugel Aanval. “Jos laat Eevee nu ontwijken en snelle aanval doen, Yanma doe nu Tackle!!” Adviseerde de Professor. “Oke Eevee doe nog een keer take down!!” Riep hij. “WAT?!? Ik zei toch net wat je moet doen!!” Riep de professor beledigt. “Ja maar dit werkte beter. Oke, ontwijk zijn tackle en doe ook tackle. Bam!!. Nu pokeball!!” Riep Jos. Piewpiewpiewpiewpiewpiewpiewpiewplong! “Goed gedaan Jos, je hebt je starter gevangen.” Zei de Professor. “Oke, nu ga ik. Zei Jenita. Nu Eevee.” Elekid doet bliksemstraal. “AAH nee Eevee, sta op!!” Beval ze. “Laat Eevee nu snelle aanval doen en laat hem springen!!” Riep de professor. “Oke Eevee doe dat!!” Riep ze. Eevee ontweek de donderslag van Elekid en sprong hoog de lucht in om hem vervolgens de grond in te boren. “Nu pokeball!! Piewpiewpiewpiewpiewpiewpiewpiewplong! YESSSSSSSSSS, Ik heb ELEKID!! Riep ze uit.
“Jullie hebben het goed gedaan, maar vergeet niet dat deze pokemon nog erg zwak waren. Jullie komen vast en zeker veeeeel sterkere tegen, maar dat maakt niks uit, jullie hebben nu een eigen pokemon, en jullie kunnen op weg. En dan wil ik nog iets vragen: Willen jullie alsjeblieft deze starter tickets afleveren bij mijn collega Prof Lazar uit Tresco Town. Als jullie het doen krijgen jullie van hem waarschijnlijk nog iets, en dan kun je van mij ook een bedankje verwachten. Het is heel belangrijk want hij heeft ze echt NU nodig.”Zei Professor Leaf. “Oke, doen we, tot later professor. “Doei” Zeiden ze en ze waren weg als de bliksem.


Reacties:


pikafan10
pikafan10 zei op 9 juli 2010 - 18:29:
wow, een beetje vaag-_-'
maar wel cool!!!!!!