Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 4 Evolutie Contributie

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 15:40

682

0

246



Hoofdstuk 4 Evolutie Contributie

Houndour doe vlammenwerper op de grond en klim op een balk in de lucht. Riep de GL.
REN SNEL AIPOM EN GRIJP ZIJN STAART!!Riep Jos. Aipom kwam net te laat, maar sprong nog hoog omhoog door zijn staart te gebruiken en greep Houndours staart. NEE NEE NEE!! Riep de GL. Aipom doe dubbel slag!! Riep Jos. Houndour viel van boven in de Gym helemaal naar beneden toen, dat deed hem veel schade. NEEEE Riep Casper de Gym Leader. Kom op Houndour, klim op een pilaar en doe vuur schot!! Aipom spring naar een andere balk!! Zei Jos. En doe Swift!! Aah. Zei de GL. Houndour doe vlammenwerper op de grond om omhoog te komen!! Dat deed Houndour. Doe meteen vuur schot !! Riep Casper. BOEM!! Aipom werd geraakt, Aipom zou net zoals Houndour deed keihard tegen de grond crashen. Eerst moet de rookwolk optrekken Aipom hing aan zijn staart nog aan de balk te bungelen !! GEWELDIG AIPOM!! Riep Jos trots. Ren en spring over de balken en gooi Houndour in de lucht!! Houndour stond heel onstabiel op de balk, dus hij kon de aanval niet ontwijken. Oke Aipom, spring ook omhoog en sla hem naar de grond met Focus slag!!!!Riep Jos. Aipom sprong omhoog, achter Houndour aan. Hij haalde hem in in de lucht, sloeg keihard en Houndour stortte als een komeet naar beneden. BOEEEEEMMM!!!!!
Houndour kom terug. Zei de Gym Leader. Je bent een waardig tegenstander Jos, maar dit ga je niet volhouden. Nu Dratini!! Oke, goed gevochten Aipom. Zei Jos en hij liet Aipom van het veld stappen. Ik zet nu Charmander!! Dratini doe Tornado !! Riep de GL. Er kwam een tornado die Charmander alle kanten op gooide. Hij eindigde tegen een grote rots op de grond. Nee Charmander. Zei Jos. Sta op, en ren tussen de rotsblokken door om te verschuilen!!
Oke Dratini. Zei de GL. Spring ook naar beneden en doe Draken fury door de rotsen gangen!! Graaf je in Charmander !! Riep Jos. Charmander groef zich onder de grond, terwijl boven hem de rotsblokken explodeerden. Dratini, ga snel op een pilaar!! Riep Casper. Charmander kom snel uit de grond met Vuur wiel!! Riep Jos. Charmander spoot in een vlammen zee naar boven om vervolgens Dratini redelijke schade toe te brengen. Spring op een pilaar Charmander!!Riep Jos. Verwoest de pilaar met Draken Fury !! Riep Casper. Boeem KRRRRRRK!!!! De pilaar stortte in, en Charmander kon niet verder vechten.
Kom terug. Zei Jos. Oke Aipom het is jou beurt weer, ga!!! Dratini doe draken dans. Zei Casper. Dratinis aanval en verdediging wordt daardoor sterker. Aipom spring naar beneden. Zei Jos. Doe focus slag op de pilaar en blijf dat doen. Er kwamen steeds meer scheuren in de pilaar, maar Casper zag het niet. Doe Draken Fury rond de pilaar naar beneden Dratini. Zei Casper. NOG 1 KEERTJE AIPOM!!KRRRRRRRRRRRRRK BOOOOOEEEM!!! DRATINI!!. Riep de GL. Sta op vlug!!. Snel Aipom maak het af met Swift. De sterrenregen maakte het nog eens extra af voor Dratini. Kom terug. Zei Casper. Nou nou, je hebt me in een hoekje gedreven Jos. Maar wij zijn wel uit kleinere gaten ontsnapt. NU SHELGON!! Aarrgh!! Zei Jos. Shelgon is erg krachtig. Shelgon doe Draken klauw!!
Spring omhoog Aipom en doe Focus Slag!! Riep Jos. Een krachtige aanval tegen Shelgon. Sla terug. Zei Casper. Doe Zen kopstoot!! AIPOM NEE!! Riep Jos. Rol van de pilaar af op de grond!! Jij ook Shelgon en gebruik Dubbel Edge!! Riep de GL. ONTWIJK!! Riep Jos. BOOEEEM!! Shelgons aanval miste maar was zo krachtig dat hij een pilaar in 1000 stukken beukte en zelf schade opliep. Aipom probeer omhoog te springen en op de balken te komen!! Riep Jos. HO HO HO, niet zo snel. Riep Casper. Nu Shelgon doe vlammenwerper!! Nee Aipom!! Kom terug. Zei Jos. Bewijs dat je het kan Yanma!! Nu, doe Staal Vleugel snel!! BAF!! Shelgon werd hard tegen de muur geslagen. Ga zo door Yanma, vleugel aanval voordat hij op kan staan!! Shelgon, doe iets !! Riep Casper wanhopig, maar Yanma kwam steeds dichterbij en ging steeds harder. Nee Shelgon, duik weg, spring, verdedig, ontwijk. DOE WAT!! Riep Casper. Maar daar was Yanma al


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.