Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 4 Episode 2

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 15:41

397

0

202



Hoofdstuk 4 Episode 2

Pzzziew!! HOLY SHIT!! Riep Jos. Hij.. hij... evolueert!!!!! Shelgon werd groter en groter. Hij Kreeg vleugels, een staart een kop, grotere poten, oftewel: Salamence!! Wow YES!! Riep Casper. Salamence vlieg omhoog!! Yanmas vleugel aanval miste op een haar. Vlieg achter Salamence aan, dit gevecht kan zo over zijn !! Riep Jos. Salamence Hyper Straal!! Riep Casper. NEEEEE!! Riep Jos. Yanma kom op. Salamence vlammenwerper!! Salamence spoot een fontein vuur naar Yanma toe, die verzwakt op de grond lag. Doe Sonicboom!! Riep Jos. De vlammen werden in 2en gesplitst, en Yanma vloog er vandoor. Achtervolg hem Salamence, en doe Draken Fury!! Riep Casper. Draai scherp omhoog Yanma en doe supersonisch!! Riep Jos. Salamence werd verward, hij vloog alle kanten op en vloog tegen de muren op. Stop er mee Salamence. Riep Casper. HOOR JE ME !!??? Tijd om dit af te maken, doe staal vleugel!! Riep Jos. Maar dat ging niet zo makkelijk, Salamence begon overal in het rond vuur te spuwen, en raakte dus ook Yanma. YANMA, STORT NIET NEER!! Riep Jos. Oke, Salamence LUISTER!! Riep Casper. Doe GIGA IMAPACT!!!! Dat was het dan, dachten de toeschouwers en ook Casper. Maar Jos geloofde er in. Salamence kwam met een onmenselijke kracht op Yanma af, in 3 seconden leek het te zijn gebeurd, maarja DOE DUBBEL TEAM YANMA!!!! Riep Jos. Salamence kon niet meer stoppen en moest dus wel in de kolonie kopieën van Yanma vliegen en hopen dat hij Yanma raakte. Maar Yanma was achter hem. Salamence ging zo hard door, hij vermorzelde 11 pilaren op de grond en kwam in een hoop steen tegen de muur tot stilstand. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Riep Jos. Ik heb mijn eerste badge gewonnen, YEAH!!
|| Later in de hal van de Gym|| Je bent een hele sterke trainer Jos. Zei Casper. Hier heb je de Shogon Badge. Jos kreeg de badge overhandigd van Casper. Dankjewel Casper. Zei Jos. En let goed op Kevin. Zei hij. Hij kan nog veel van je leren Jos. Dankjewel *****zak. Zei Kevin. Zo praat je niet tegen je broer!! Zei Casper. Nee, maar wel tegen jou. Zei Kevin. Met je zielige Houndour, HAHAHAHAHA!! Nee jij dan met je laffe kip. Zei Casper spottend. Torchic is GEEN KIP, KIP!! Zei Kevin. Ja zo is het wel weer genoeg he kindjes. Zei Jenita. Wij blijven nog even hier Casper, een vriend van ons kom zo ook voor een gevecht. Oke. Zei Casper.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.