Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 6 Episode 2

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 15:45

673

0

199



Hoofdstuk 6 Episode 2

Kom terug Eevee. Zei Jos. Nu Aipom ga aan de balken hangen!! Aipom ging aan zijn staart aan de balken hangen, zo kon hij niet in het water worden geschoten door Staryu. Staryu ga naar Aipom toe over de balk. Zei Freya. Staryu had niet zulke goede evenwicht, dus liep hij voorzichtig. Oke Aipom, slinger jezelf op de balk en doe focus slag! Zei Jos. Staryu werd weer in het water geslagen door een krachtige focus slag aanval. Spring naar Staryu en maak het af met Focus Slag Aipom!! Riep Jos. Maak een draaikolk!! Riep Freya. Aipom vloog op Staryu af, maar die begon met de draaikolk mee te draaien en daardoor miste Aipom en kwam ook hij in de draaikolk. Houd vol Aipom. Zei Jos. We kunnen alleen winnen als je nu Swift gebruikt!! Aipom deed Swift en de sterren gingen ook met de draaikolk mee, steeds dichter en dichter naar Staryu. En boem! Staryu was uitgeschakeld. Oke Aipom goed zo!! Riep Jos. Kom terug Staryu en ga Wartortle!! Riep Freya. Ga eerst uit het water Aipom! Zei Jos. Wartortle klom ook op een loopstuk. Doe vloedgolf!! Riep Freya. Het hele waterveld was niet meer te zien door de vloedgolf. Aipom kon geen kant op. NEE!! Riep Jos. Kom op nou, doe nog een keer Swift!! Kruip in je schild Wartortle en doe daarna kopstoot!! Riep ze. BAM! Kom terug Aipom. Zei Jos. Nu Yanma!! Doe Giga Drain! Kruip in je schild!! Riep Freya. Toen Wartortle eruit kwam was hij ernstig verzwakt door Yanmas aanval. Yanma staal vleugel!! Riep Jos. Doe je kopstoot Wartortle!! Riep Freya.
De twee pokemon knalde vol tegen elkaar aan, ze waren ernstig verzwakt. Doe Hydro Pomp! Riep Freya. Doe op al je kracht staal vleugel door de water straal heen!! Riep Jos.
Is hij gek geworden!! Riep Jenita bezorgd. Rustig, hij heeft een goede tactiek hoop ik. Zei Kevin. Yanma deed wat Jos zij en deed de staal vleugel, maar Yanma was wel uitgeschakeld door de Hydro Pomp en Wartortle door de Staal Vleugel. Kom terug. Zeiden ze allebei.
Nu wordt het pas echt leuk. Zei Freya. Nu Dewgong!! Oke Dratini, jij moet het nu doen, kom op!! Dewgong IJsstraal! Zei Freya. Dratini doe kopstoot! Zei Jos. Nu ontwijk jij Dewgong en doe hoornaanval!! Riep Freya. Dewgong dook onder water en spoot omhoog en verzwakte Dratini met zijn hoorn. Nee Dratini! Zei Jos. Doe Tornado!! Snel Dewgong, duik onder water en bevries het water boven je!! Riep Freya. Wow, wat een verdedigingstactiek!! Zei Kevin verrast. De tornado van Dratini kon niet bij Dewgong omdat er een laag ijs tussen zat, maar de tornado maakte het ijs wel kapot. Doe nog een keer tornado Dratini!! Riep Jos. Deze keer had de tornado wel effect op Dewgong, en ook op het speelveld, al het water was weggezogen en Dewgong kon helemaal niks doen op de bodem van de bak, die geen water meer bevatte. Hij kan geen kant uit Dratini. Zei Jos. Dus maak het af met Draken Fury. Er kwam een Oranje/zwarte bal met elektronische zwarte vonken op Dewgong af, Dewgong werd geraakt en kon niet meer verder. Goed werk Dratini. Zei Jos.
Oke, allebei onze laatste pokemon. Zei Freya. Aanschouw mijn meesterwerk, Lapras!!
Oke mijn Lapras, laat de bak weer vollopen met water! Snel Dratini, spring op de rug van Lapras en sla hem met je staart. Riep Jos. Lapras kon niet veel doen tegen de Dratini die op zijn rug zat. Dratini kon genoeg schade aan Lapras toe brengen totdat de bak weer vol was.
Oke, goed gedaan Lapras, schud Dratini van je af en doe Water Pulse!! Riep Freya. Dratini kom weer op de kant. Zei Jos. Bestook Lapras met Draken Fury!! Lapras neeeee!! Riep Freya. Bevries hem met ijsstraal!! Duik in het water. Zei Jos. Kom nu omhoog en doe bind om Lapras zijn kop. Lapras zag niks meer omdat Dratini zich om zijn kop had gewikkeld.
Maak het af Dratini, doe Draken Fury!!!! Riep Jos. BOEEEEEMMMM!!!! Nee mij Laprasje !! Riep Freya. IK HEB GEWONNUUUUUUUUUH!!!! Riep Jos. Geweldig gedaan Dratini!!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.