Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 11 Episode 2

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 15:54

633

0

203



Hoofdstuk 11 Episode 2

Jammer Dratini, kom terug. Zei Jos. Oke, Charmeleon ga ervoor!!
Lunatone, doe Ancient Power!! Riep Rachel. Spring snel naar beneden!! Riep Jos snel.
Net voor Lunatone wilde aanvallen veranderde het veld weer, het vlak waar Lunaton zich bevon ging omlaag, en die van Charmeleon bleef gelijk! Boem!! Voltreffer omdat Charmeleon naar beneden sprong.
Nee! Riep Jos. Sta op en doe Vuurschot!! Lunatone werd weggeblazen en landde na 4 meter op een lager vlak beneden. Lunatone kon niet verder. Goed gevochten hoor. Kom terug. Zei Rachel. Je bent sterk Jos, net zoals ik had verwacht. Nu Gallade!!
Charmeleon sla meteen toe met Vuurdraak! Riep Jos. De vlammen sliert sloot Gallade in en deed al meteen veel schade. Herstel je, doe Pshyco Cut! Riep Rachel. Ineens kwam er een soort lichtgevende boomerang door de vlammen gesneden, en raakte Charmeleon erg hard.
Gallade, doe je Schaduw Bal!! Riep Rachel. Charmeleon was in groot gevaar. Kom terug!! Riep Jos snel, en liet Charmeleon terugkeren in zijn pokeball. Rust maar even, nu Glaceon!! Riep Jos een beetje voorzichtig. Aha, de beruchte Glaceon. Zei Rachel een beetje duister. Gallade doe Psywave!! Er kwam een rare golf op Glaceon af, Jos twijfelde eventjes, maar had nu het goede plan. Bevries die aanval met Sneeuwstorm. Riep Jos.
Glaceon deed wat hem werd gevraagd, hij bevroor de Psywave die bevroren in de lucht bleef hangen. Goed, spring erboven op en maak het af met Schaduw bal!! Riep Jos. Geweldig uitgedacht, maar het werkte niet. Het veld begon te veranderen en brak het ijs doormidden zodat Glaceon weer op de grond stond.
Gallade doe Psycho Cut! Riep Rachel. Ontwijk, en doe Schaduw Bal!! Riep Jos verzekerd van de overwinning. Gallade werd mega hard geraakt, en kon dus niet verder!!
Yeah!! Riep Jos blij. Rustig maar Jos, ik heb nog 1 pokemon, nu Dusknoir!! Riep Rachel die nu zelfverzekerder was dan net. Mooi, Glaceon spring op een hoger vlak en doe Schaduw Bal! Riep Jos. Het was bijna of Jos in de toekomst kon kijken (Muhaha, dat kan IK wel )
Want het veld begon weer te schuiven, Glaceon bleef staan, en Dusknoir werd naar boven verplaatst, en werd net als Gallade keihard geraakt door een Schaduw Bal. NEEEE!! Riep Rachel bezorgd. Doe Toekomstblik! Jos zette zich schrap maar er gebeurde niks. Whahahaha. Lachte Jos. Glaceon doe IJs straal!! Dusknoir doe Protection! Riep Rachel.
Het verdedigingsschild van Dusknoir was bevroren. Dusknoir, doe Psychisch!
Het schild werd open gebroken en de stukken geel ijs werden keihard op Glaceon gegooid.
Rust snel even uit Glaceon, kom terug. Zei Jos bezorgd. Charmeleon kom eruit, en sla toe met Vlammenwerper. Charmeleon kwam uit zijn bal, maar ineens werd hij helemaal paars en er volgde een paarse ontploffing om hem heen! Wat is dit!!! Riep Jos verbaasd. Dat, jongen, was de Toekomstblik aanval. Legde Rachel uit. Dusknoir doe Shadow Sneak. Dusknoir werd een schaduw die op de vloer kwam en kwam in een hoog tempo op Charmeleon af. Dusknoir was nog 1 vlak van hem verwijderd tot plots het veld weer bewoog en Charmeleon veel lager kwam te staan, en dus miste de Shadow Sneak. Oke Charmeleon doe snel Vuurdraak! Riep Jos gespannen. De vuurdraak deed goed werk en verzwakte Dusknoir. Dusknoir doe Schaduw Bal. Riep Rachel. Charmeleon werd vol geraakt en was uitgeschakeld. Nu Glaceon, maak het nu af! Riep Jos gespannen. Dusknoir doe weer Shadow Sneak! Deze keer raakte de aanval wel het doel. Kom op Glaceon, IJsstraal!! Riep Jos. Dusknoir was bevroren en kon geen kant meer op. Nu is het tijd om die af te ronden, Glaceon doe Schaduw Bal!! Riep Jos. Hij balde zijn vuisten. De Schaduw Bal maakte een ontploffing waar Dusknoir niet meer uitkwam, Jos had gewonnen!! Jaaaa!!!! Riep Jos dolblij. We hebben de Spirit Badge!!
Jos kreeg de Spirit Badge van Rachel, het was hem gelukt, hij heeft nu al 4 badges!!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.