Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 12 Episode 3

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 15:56

429

0

186



Hoofdstuk 12 Episode 3

Ze begonnen aan hun tocht door het grote moeras.
De toch viel echter niet mee, je kon zo moeilijk lopen door het moeras, dat je bijna niet vooruit kwam.
He, een trainer daar. Zei Jos. Hey! Kun je ons helpen!!
Nou, alleen als je me kunt verslaan. Ik weet hier een open plek waar je kunt staan. Zei de trainer. Ze volgde de trainer, en kwamen op een openplek. Goed, we doe een 1 op 1 gevecht, ik kies Pidgeot! Riep de trainer. Oke, nu Charmeleon. Zei Jos. Pidgeot doe Lucht aanval! Riep de trainer. Charmeleon had geen tijd om te ontwijken. Ah, Charmeleon, Vuurschot!! Riep Jos. Ontwijk de aanval Pidgeot, en doe Lucht troef! Riep de trainer. Nee! Riep Jos. Charmeleon doe vlammenwerper! Eindelijk lukte de aanval, maar Pidgeot was nog lang niet verslagen. Pidgeot doe nu boor!! Riep de trainer. Charmeleon kon dit niet lang volhouden, en veel schade kon hij ook al niet aanrichten.
Kom op Pidgeot, doe snelle aanval!! Riep de trainer.
Charmeleon werd in de modder gebeukt. Het lijkt erop dat ze geen hulp zullen ontvangen van de trainer.
Maar Charmeleon krabbelde op uit de modder, hij geeft zich niet zomaar gewonnen.
En dat bleek volkomen waar, het verschijnsel waar Jos de laatste tijd veel aan heeft gehad, evolutie! Charmeleon werd groter en kreeg vleugels, het was een Charizard!!
U..Wa..Neehehu? Jos kon niet uit zijn woorden komen. Ik heb echt een Charizard he? Vroeg hij verbaasd. Ja, of ik moet nodig een bril hebben. Antwoordde Kevin met dezelfde verbazing.
Dat is geweldig, hij kan vliegen! Riep Jos. Charizard vlieg in de lucht en doe Vlammen werper!!
Pidgeot was ook eventjes verbaasd, en ontweek de aanval niet. Pidgeot doe snelle aanval! Riep de trainer. Charizard Vleugel Aanval! Riep Jos.
De 2 pokemon vlogen op volle snelheid op elkaar af. Charizard maakte een scherpe draai en sloeg Pidgeot uit de lucht de modder in. Laat maar zitten Pidgeot, ik denk niet dat ze onze hulp nog nodig hebben. Zei de trainer die Pidgeot weer terug in zijn pokeball liet keren.
Dat is waar. Zei Kevin. We kunnen op de rug van Charizard het moeras uit vliegen!
Veel succes. Wenste de trainer hen toe. De trainer vertrok weer een andere richting in.
JOS! Riep Jenita. Ja wat? Antwoordde hij suf. Jij bent da Ownage!! Zei ze.
O, nou, dat klopt. Zei hij nog suffer.
Ze beklommen Charizards rug en stegen op. Rendy kon zich alleen niet goed vasthouden en hing de halve vlucht aan Charizards staart.
De vlucht duurde niet lang, want het moeras was geëindigd.
Goed gedaan Charizard, ik ben trots op je. Zei Jos, Charizard keerde terug in zijn pokeball.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.