Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » it's a game, but there is also the true love between them. » Brittany. deel 3.

it's a game, but there is also the true love between them.

9 juni 2010 - 22:40

213

1

304



Brittany. deel 3.

Veel leesplezier XD -alweer- misschien vinden jullie dit slecht.. XDXD later in het verhaal komt er een nieuw personage als je logisch nadenkt kun je het al raden! maar daarvoor moet je eerst dit deeltje lezen XD

rood aanlopend sta ik tegen mijn dienstmeisje te schreeuwen. ze heeft zonet op mijn aller mooiste jurk limonade gemorst! ik wil haar net een Mep geven, als ineens mijn vder binnenkomt. "ik euhm.. ze heeft expres op mijn mooie nieuwe jurk gemorst" zeg ik verdrietig. "d.da's niet waar meneer het was echt perongeluk en ik heb ook sorry gezegt ik zal wel een nieuwe kopen!" zegt het dienstmeisje paniekerig. ik schud mijn hoofd. zo'n jurk vind je nooit meer" zeg ik sissend. een vriendin van me beld me op. "uhu,. omg.. slim... ja.. doe ik.. dank je!" ik grijns. dit keer is het mijn beurt! ze zal er voor boeten! rustig vul ik mijn gegevens in. mijn dienstmeisje is stapelverliefd op strify maar spijtig genoeg zal strify op mij vallen...! "LENAA!" roep ik haar schijnheilig. lena(mijn dienstmeisje) komt naar binnengewandeld. "kan ik iets voor u doen mevrouw brittany?" vraagt lena nietsvermoedend aan mij. ik knik. "strify vergeten, hij is van mij! ik doe mee aan een datespel met strify je kan elke avond naar mij kijken op tv, hoe ik hem zoen!" zeg ik schijnheilig grijzend. lena slikt. en ja hoor, hier zie ik het al tranen. ze rent weg. "als je weg ga kunje beter weg blijven!" schreeuw ik haar nog na.


Reacties:


Oogje
Oogje zei op 12 april 2010 - 21:01:
waarom schrijf jij zoiets? dat is gemeen o0