Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 13 Episode 2

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 15:58

472

0

183



Hoofdstuk 13 Episode 2

Rendy, Kevin en niet te vergeten Jos liepen door een grote straat. De Morilite Gym kon niet ver meer zijn, als het goed is tenminste.

De gym zou hier ergens moeten zijn. Zei Kevin.
Nou, ik zie het niet. Zei Jos.
Ik wel! Riep Rendy. Kijk daar in die zijstraat!
Ze keken de zijstraat in en zagen een plein met een soort Japans huis ofzoiets.
Dat zal het wel zijn dan. Zei Jos.
Ze liepen de zijstraat in en gingen de Dojo binnen. Ze werden ontvangen door een gast van 2 meter lang, en bijna breed ook. Hij was super goed getraind, dat zal de gym leader wel zijn dan.
Halleeeej!! Riep hij. Euh.. hoi? Zei Jos een beetje vaagjes.
Ik Erran, de Gymleader. Jullie willen natuurlijk een gevecht, kom maar mee het is een gevecht met 3 pokemon. Het strijdveld is niet heel erg bijzonder maar daar gaat het tenslotte ook niet om. Ratelde Erran.
En als we nou nee hadden gezegt? Vroeg Jos op een domme toon. Dan had ik jullie in elkaar gemept Grapje. Zei Erran.
Ze liepen door een dubbele deur een en zagen een hele grote box ring.
Dat is dus het veld. Zei Erran. Zet je pokemon maar in. Ik kies Hitmonchan!
Oke, een vecht type, dan kies ik.. ik heb eigenlijk alleen Charizard die in het voordeel is maar ik begin dan met Glaceon!! Riep en mompelde Jos.
Oke Hitmonchan, doe Mega Slag! Riep Erran.
Ontwijk en doe IJs bal! Riep Jos.
Glaceon dook op de grond en verraste Hitmonchan met een IJs bal aanval.
Sta op, doe weer Mega Slag! Riep Erran.
Laat je raken Glaceon en doe IJsstraal en haal neer! Riep Jos.
Hitmonchan sloeg Glaceon hard naar achteren toe. Glaceon vloog in de elastische touwen aan de rand van het veld. Hij schoot nog harder dan hij er in kwam terug en deed IJsstraal waardoor Hitmonchan bevroor. Glaceon vloog echter door en maakte het nog eens extra af met haal neer.
Jammer, kom terug. Zei Erran. Nu Hitmonlee!! Doe Dubbel Schop!
De aanval raakte 2 keer!
Glaceon Schaduw Bal! Riep Jos. Hitmonlee ontweek de aanval en kreeg bevel om een Mega Schop te doen, die ook raak was.
Arg, Glaceon doe nu Sneeuwstorm!! Riep Jos. Glaceon maakte een sneeuwstorm, die schade toebracht aan Hitmonlee die ook al niks meer kon zien.
Maak het af Glaceon, doe IJstraal! Riep Jos.
De IJstraal trof zijn doel, en het doel kan niet verder vechten.
Mmm, dit wordt interessant, geloof ik. Zei Erran. Nu Hitmontop maak het af!
Glaceon Schaduw Bal! Riep Jos. Hitmontop ontweek.
Rolling Kick! Riep Erran. Glaceon kan niet verder vechten. Jos moet nu pas zijn 2e pokemon in zetten.
Ah, jammer. Zei hij. Nu Yanma!
Doe nu Karate Schop! Riep Erran.
YANMA! Riep Jos. Yanma was er nu al slecht aan toe.
Hitmontop doe Mega Schop! Riep Erran
Rol weg! Riep Jos. En doe Sonicboom!
Spring omhoog Hitmontop en maak het af met Rolling Kick! Riep Erran.
Boem! Yanma is uitgeschakeld. Dat ging snel.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.