Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 13 Episode 3

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 15:59

529

0

200



Hoofdstuk 13 Episode 3

Nou dan, nu ga je het krijgen! Riep Jos lachend. Charizard kom eruit en sla toe met Vleugel Aanval. Riep Jos
Daar had Hitmontop niet op gerekend. Hij werdt terug geslagen in de touwen en terug gevuurd!
Maak gebruik van je snelheid die je nu hebt, Mega Schop! Riep Erran. Charizard werd neer geschopt maar stond snel weer op.
Vlieg omhoog! Riep Jos.
Doe Sky Attack en spring iets hoger! Riep Erran.
Doe Vleugel Aanval Charizard! Riep Jos. Hitmontop sprong ver omhoog. Tot Charizard een duikvlugt maakte en Hitmontop met zijn vleugels naar de grond sloeg.
Het gevecht was voorbij..
Jaaaa!! Riep Jos blij.
Het was een leuk en mooi gevecht, je hebt de Knock Badge gewonnen. Zei Erran.
Hij gaf Jos de badge. Hij was er heel blij mee, zijn 6e badge alweer!

||Buiten|| We gaan eerst naar de finale kijken. Zei Kevin. Dan kunnen we daarna de gym weer uitdagen, of morgen.
Afgesproken!
Ze liepen een paar straten door. Naar de Contest Hal.
Jos liep de hele weg zijn nieuwe badge te bewonderen. Zo erg dat hij zelfs bijna een oude oma omver liep.
Ze kwamen, helemaal heel, aan bij de Contest Hal, en rende snel de trappen naar de tribune op toen ze hoorde dat de finale al begonnen was.
Moet je kijken!! Riep Jos.
Ja, ik kan kijken ja. Zei Rendy. Jenita tegen Sandy, Elekid tegen Aipom.
Sandy stond ruim aan kop, toen Jenita besloot om alle remmen los te gooien en een drie dubbele donder aanval te doen.
Aipom graaf jezelf in! Riep Sandy. De mega aanval van Elekid leverde Sandy verliespunten op, maar door Aipoms ontwijkactie kreeg ook Jenita verliespunten.
Elekid doe Donder Slag! Riep Jenita.
Onwijk en doe Focus Slag! Riep Sandy.
Sandys Aipom ontweek de krachtige aanval, en viel daarna nog krachtiger aan en schakelde Elekid uit. Hoewel Jenitas punten ook al op waren.
En onze winnaar van vandaag is: Sandy!! Riep de omroepster.
Sandy kreeg het Morilite lintje. Jenita was niet teleurgesteld, omdat Sandy veel beter was.

Na de uitreiking gingen ze weer met zijn alle op een bankje zitten in het park. Ze lieten hun pokemon los om te spelen.
Waar gaan jullie nu naar toe? Vroeg Sandy nieuwsgierig.
Nou, het lieft een stad met de volgende gym! Zei Jos.
Hm, ik moet toch iets vertellen Jos. Zei Kevin. Rendy en ik hebben besloten om vanaf het begin weer te beginnen. Ik bedoel dus, de gyms die we toen maar niet hadden uitgedaagd willen we nu wel uitdagen. Dat ligt niet aan jou, maar we willen wel aan de pokémon league meedoen net als jij, en daar heb je 8 badges voor nodig, van welke stad dan ook.
Aha, dat begrijp ik ja. Zei Jos. Maar wat kijk jij moeilijk Jen, het is wel jammer dat ze een tijdje weg gaan he?
Dat is het niet. Zei ze. Ik, ik nou, ik wil graag naar Junom Town. Ze organiseren een Pokémon Contest, en daar wil ik aan meedoen. En misschien ook die in Sunnyshore, Flumen en misscien ook in Retender Town.
Aha, nou. Ik red me wel denk ik, in mn eentje. Zei Jos. Ik zie jullie hopelijk nog een keer jongens!
Daar houden we je aan. Zei Kevin.
Ze gingen naar het Pokémon Center om daar te overnachten.
De volgende ochtend zouden ze ieder hun eigen weg gaan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.