Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 14 Episode 2

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 16:01

328

0

224



Hoofdstuk 14 Episode 2

He Jos, stoppen we niet eventjes bij die open plek. Zei Sandy uitgeput. Ik wil even uitrusten en we moeten nog oefenen voor de wedstrijd.
Oke, dan laat ik mijn pokémon los. Zei Jos die al zijn pokeballs in de lucht wierp.
Ze gingen op een boomstam zitten.
Als eerste. Begon Sandy. Welke pokémon gebruiken we in de eerste ronde?
Euhm, Aipom? Gokte Jos.
JA! Riep Sandy. Twee Aipom is geweldig!
En in de 2e ronde gebruik ik Charizard! Zei Jos.
Oke, ik gebruik dan Espeon! Zei Sandy.
Nu ze dat wisten gingen ze combinaties oefenen, dat ging vrij redelijk.
Plotseling verscheen er een persoon tussen de bomen.
Hallo bananen joch! Riep Bryce.
Jos, wie is die clown? Vroeg Sandy.
O hij, dat is Bryce, hij stinkt. Antwoordde Jos rustig.
O JA! Riep hij. Nu een dubbel gevecht, en jij met je nieuwe vriendinnetje!
Sandy bloosde toen Bryce dat zei.
Oke dan, als je dat wilt. Zei Jos. Nu Yanma!
Nu Espeon! Riep Sandy.
Oke, ik zet mijn net geëvolueerde Mamoswine in! Riep Bryce. En dan heb ik ook nog Foretress!
Yanma doe Giga Drain op Foretress! Riep Jos.
Espeon doe Psychisch! Riep Sandy. Foretress werd heel erg verzwakt. Mamoswine werd opgetild en rondgeslingerd zodat er een paar bomen om vielen. Tot slot werd hij tegen de grond gesmeten.
Ah! Mamoswine doe Giga Impact en Foretress doe Explosie! Riep Bryce.
Mamoswine begon keihard te rennen. Foretress liet zichzelf exploderen waardoor Mamoswine ook werd geraakt en zijn aanval niet af kon maken.
Espeon doe bescherm! Riep Sandy. Espeon werd beschermd van de explosie, Yanma echter niet!
Yanma gaat het? Riep Jos. Yanma wilde zelf aanvallen, hij deed een of andere rare aanval waarbij hij een glimmende lichtbol op de tegenstander afschoot.
Dat is Ancient Power! Riep Sandy.
He! Riep Jos. Gaat ie nou niet evolueren?
Dat klopt, het wordt een Yanmega. Zei Sandy.

Yanma werd helemaal wit en veranderde van vorm.

Ja! Yanmega Ancient Power op hun allebei! Riep Jos.
Yanmegas aanval lukte en Bryces pokémon waren uitgeschakeld.
Ach, laat maar, de volgende keer ben je er geweest. Riep Bryce hen na terwijl hij verdween tussen de bomen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.