Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 14 Episode 3

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 16:01

396

0

182



Hoofdstuk 14 Episode 3

Hehe, hoorde je hoe hij mij noemde? Vroeg Sandy verlegen.
Ja, hij zij dat jij mn vriendinnetje was. Zei Jos.
Ja, grappig he? Zei Sandy die weer bloosde en zich omkeerde.
Mm, hij denkt altijd dat hij beter is. Maar volgens mij kan hij er nog steeds helemaal niks van. Zei Jos spottend.
Hm, ja, kom we gaan weer trainen. Zei Sandy die gauw ergens anders over wilde praten.
Ze gingen weer oefenen met hun Aipom. Na een tijdje was het wel weer mooi geweest, en vertrokken ze weer, richting West End Town. Waar het westen eindigt.

Lalalalala. Zong Jos. (Woow wat origineel!)
Daarna zou ik kunnen schrijven: Lalalala zong Sandy, maar dat is dan weer niet zo origineel, dus doe ik dat niet (het staat er lekker toch).
Hoeveel badges heb je al gewonnen Jos? Vroeg Sandy.
Ik heb er nu 6. Antwoordde hij met een grote glimlach. Hoeveel lintjes heb jij?
Ik heb nu 2 lintjes. Ik moet er nog 3 en dan kan ik meedoen aan het Grand Festival. Zei Sandy.
Ze liepen op een breed bospad. Er groeide hier en daar wat bloemen en er stonden struiken langs de kant van het pad.
Ze liepen voorbij een bosje, dat ineens begon te bewegen en er sprong een Caterpie uit.
He, daar zocht ik nog naar! Zei Sandy blij. Kom op Aipom, doe Focus Slag!
Sandys Aipom sprong van haar schouder en deed Focus Slag op de Caterpie die op de grond bleef liggen.
Nu pokéball! Riep Sandy. Caterpie werd in de bal gezogen. De bal rolde heel kort 3 keer heen en weer en lag stil in het gras. Ja Aipom, we hebben eindelijk een Caterpie te pakken! Riep Sandy terwijl ze een sprongetje van blijdschap maakte.
Gefeliciteerd met je vangst. Zei Jos.
O Jos wil je please een gevecht tegen Caterpie doen? Vroeg Sandy op haar allerliefst. Caterpies evolueren heel snel en dat is precies wat ik wil!
Oke dan, nu Bulbasaur. Zei Jos.
Oke goed zo, Gras types zijn slecht tegen Insect soorten. Zei Sandy. Caterpie doe Bindschot! Bulbasaur kon helemaal niet meer bewegen.
Goed zo, doe nu Gif Angel! Riep Sandy. Caterpie schoot gif angels naar Bulbasaur die daardoor Poisend werd. Er gaat om de zoveel tijd energie af.
Maak het af Caterpie doe tackel! Riep Sandy. Caterpie gaf de genadeslag door een tackel. En het hielp, want hij begon echt te evolueren.
Caterpie veranderde in een Cocon pokémon: Metapod.
Alweer gefeliciteerd Sandy. Zei Jos.
Alweer bedankt Jos. Zei Sandy.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.