Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 15 Episode 2

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 16:02

574

0

194



Hoofdstuk 15 Episode 2

Jos en Sandy zagen de gebouwen van West End Town al vanaf een afstand. Sandy raakte niet meer uitgepraat over het contest. Jos hoorde het maar aan en gaf af en toe zijn mening.
De weg die nu naar West End Town leidde was alleen maar laag gras. Geen wilde Pokémon meer onderweg. Alleen 1 streep naar het westelijkste puntje van de regio.

Ik wil zo graag dat Metapod evolueert. Zei Sandy.
Ja, dat lijkt me ook wel cool. Zei Jos. Alleen daarvoor moet je nog wel een sterke tegenstander hebben. Niet dat ik je niet wil helpen, maar Bulbasaur heeft er niet zon zin meer in denk ik.
Nee, nee het is al goed. Zei Sandy. Het hoeft ook nog niet voor het Dubbel Contest.
Ze liepen verder. Jos had even zijn ei uit zijn tas gehaald om hem even te bekijken.
Dat is een mooi ei. Zei Sandy.
Dankje, ik wil dolgraag weten wat er uitkomt. Zei Jos nieuwsgierig.
Nou, als ik de buitenkant zo eens bekijk. Begon Sandy die eens aandachtig naar het Ei keek. Dan zou ik bijna met zekerheid kunnen zeggen dat er een Totodile uitkomt.
Een Totodile he, nouja, dat zou best kunnen. Dat lijkt me trouwens ook wel als je de buitenkant bekijkt. Het is blauw met een beetje een huid kleur. Zei Jos.
Ondertussen waren ze West End Town in gelopen. De stad was vrij groot, maar de Contest Hal was makkelijk te vinden. Het lag aan de rand van de stad.
Ze besloten om meteen in te schrijven en daarna op de velden nog eventjes de laatste dingetjes door te nemen wat betreft de combinaties.
Sandys Aipom kon de Schaduw Bal aanval. Samen met Jos zijn Aipom gaan ze een Combinatie maken met Swift en Schaduw Bal.
Ze gingen in het gras liggen. Even uitrusten van het harde werken.
Jos dacht aan Kevin en Rendy. Welke gym zouden ze nu uitdagen? In welke stad zouden ze nu zijn?
Jos kom we moeten gaan. Zei Sandy. Ze had op haar Pokétch gekeken en het was tijd om aan het contest te beginnen.
Ze waren pas als 4e aan de beurt. De trainers voor hun gebruikte een Pidgeot en een Blaziken. De Blaziken deed vuurdraak en Pidgeot wervelwind en daarna Brave Bird en vloog rondjes in de hal. Een grote sliert van vuur vloog achter Pidgeot aan die er allerlei figuren mee maakte.
De jury en het publiek waren er helemaal weg van.
Maar toen, toen was het tijd voor Sandy en Jos. Jos deed pas voor de 2e keer mee aan een contest. De eerste keer verloor hij hopeloos van Jenita in de 2e ronde.
Deze keer samen met Sandy wil hij voor het lintje gaan.
Oke, onze volgende deelnemers, mag ik een applaus voor Jos en Sandy!! Riep de omroepster.
Jos er Sandy betraden het podium en lieten hun Aipom naar voren lopen.
Oke Aipom. Zei Sandy. Draai rond op je staart en doe Schaduw Bal!
Aipom doe je Swift! Riep Jos.
Sandys Aipom deed een Schaduw Bal en doordat hij ronddraaide vloog de Schaduw Bal in rondjes door de hal heen. Jos zijn Aipom deed Swift erachter aan zodat je een Schaduw bal kreeg waar een lint van glinsterende sterren achteraan vloog.
Oke Aipom. Zeiden ze tegelijk. Spring omhoog en doe Focus Slag op de Bal!
De twee Aipom sprongen naast elkaar de lucht in en sloegen de Schaduw Bal kapot zodat je een soort Explosie van zwart licht met sterren er door heen kreeg.
Weer was de jury enthousiast, net als het publiek. Ze hadden het goed gedaan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.