Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 15 Episode 3

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 16:02

321

0

170



Hoofdstuk 15 Episode 3

Ga Primeape, Haal Neer! Riep de andere trainer. Metapod werd weer weg geslingerd en het zag er nu nog slechter uit, hoewel
Metapod lag op de grond, maar begon ineens te evolueren! Metapods cocon begon te openen en er verscheen een geweldig mooie vlinder: Butterfree!
Ja, het is gelukt! Riep Sandy blij. Doe Maanlicht!
Butterfree liet een glinsterende waas over zich heen vallen, het publiek genoot ervan en zagen de punten van de tegenstander steeds verder wegzakken.
Butterfree herstelde zijn energie.
Doe nu je Slaappoeder! Riep Sandy. Butterfree flapperde met zijn vleugels en het gouden stof kwam over de tegenstanders pokemon die in slaap vielen.
Maak het af Charizard, doe Vlammenwerper! Riep Jos.

Charizard spoot een geweldige straal vuur en de overwinning was voor Jos en Sandy!
De winnaars van het contest van dit Seizoen zijn: Jos en Sandy!!, Riep de omroepster. Jullie winnen beide het West End Double Lintje!






Ja Jos we hebben gewonnen! Riep Sandy dolgelukkig. Ze sprong naar hem toe en omhelsde hem. Jos vond het best en liet haar haar gang gaan. Na een halve minuut liet ze hem weer los, bloosde en draaide zich om, om naar de prijs uitreiking te gaan.
Ze ontvingen beide een goud kleurig lintje dat mooi glinsterde in het licht van de spotlights.
||In de kantine/café|| Gefeliciteerd! Zei een jongen die langsliep. Hij had een dienblad vol met bier bij zich, alleen hij viel over een barkruk omdat hij Sandy bleef aanstaren.
Ze kijken allemaal naar ons, hehe. Lachte Sandy.
Dat vind ik niet gek hoor. Antwoordde Jos iets stiller.
Wat zei je nou? Vroeg ze Super nieuwschierig.
Euh, um, niets, niks hoor. Antwoordde Jos snel en keek meteen de andere kant op.
O, ik wilde je trouwens nog wat vragen Jos. Zei Sandy.
Euhm, ja, wat is er? Vroeg Jos benieuwd wat de vraag was.
Nou, ik *hatchoo!* Oh sorry, ik ben niet ziek hoor. Zei Sandy
Wat wilt Sandy nou weten?

Maar goed, het is bijna weer tijd om te vertrekken, door de bossen naar een nieuwe stad!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.