Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 16 In the middle of somewhere

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 16:03

540

0

170



Hoofdstuk 16 In the middle of somewhere

Gezondheid. Zei Jos.
Dankje, Zei Sandy. Nou, wat ik je wilde vragen is, waar gaan we naar toe?
Euh, eens kijken, Begon Jos. Hij pakte zijn kaart van de regio erbij. Euh, ik denk dat we door het Middle Forest gaan, en dat we stoppen in Middle City voor wat training, de gym en voor een Contest voor jou.
Aha, dan zullen we vertrekken, of zullen we nog in het pokémon center slapen? Vroeg Sandy.
We slapen vannacht in het pokémon center, en dan gaan we er vroeg uit morgen om voor de avond in Middle City te zijn. Antwoordde Jos.
Ze praatte nog wat met wat nieuwsgierige mensjes, en gingen daarna naar het pokémon center om te gaan slapen.
Jos kon eerst niet goed slapen, voor een half uurtje ongeveer. Hij hoorde steeds een raar zacht bonzend, krakend geluid. Maar het was heel erg zacht en een beetje vaag. Hij lag te denken waar dat van kon zijn. Misschien was er een Rattata in zijn tas gekropen, het leek in ieder geval van onder zijn bed te komen. Maar na een tijdje besteedde hij er geen aandacht meer aan en ging slapen.
De nacht verliep verder rustig, nou, voor de meeste. Sandy lag de hele nacht wakker. Ze lag te denken aan het contest, de dag van morgen, haar pokemon en ze dacht ook aan iemand waar ze een oogje op had, misschien is het wel *PIEP* *PIEP* *PIEP *PIEP oh, de wekker, laten we dat het verhaal maar vervolgen.
Ik haat wekkers nog steeds! Riep Jos doodmoe. Aipom sprong weer op zijn hoofd en sloeg hem in zijn gezicht. Hetzelfde wat Sandys Aipom deed bij haar.
Raah Aipom als ik je te pakken krijg dan sluit ik je op in de wc! Riep Jos kwaad.
Goeiemorgen. Gaapte Sandy. Jos gaapte hetzelfde terug.
Snel omkleden Sandy dan gaan we. Zei Jos.
Sandy kleedde zich snel om, net als Jos. Het ontbijt aten ze terwijl ze West End Town uitliepen. Het was niet veel maar wel iets.
Doe je ook mee aan het Middle City Contest? Vroeg Sandy.
Nope, ik wilde je dolgraag helpen met het dubbel contest, Zei Jos. Maar het is toch niet mijn ding, ik houd het bij Gymgevechten.
Oke, ik begrijp het. Zei ze terug.
Ze liepen langs een grote dikke boom, toen ze er langs waren zagen ze een jongen teleurgesteld tegen de stam zitten. Hoi Bryce kan je er nog steeds niks van? Vroeg Jos ongeïnteresseerd terwijl hij niet omkeek en gewoon verder liep.
Je moet me helpen Bananen joch! Riep hij wanhopig.
Nou, nee. Zei Jos bedenkelijk. Hij was gestopt met lopen en had zich in de richting van Bryce gedraaid.
Alsjeblieft!, Zei hij zielig. Team Dimension heeft mijn rugzak met al mijn spullen gestolen! Mijn Mamoswines pokeball zat erin!
Huh, lekker voor je. Zei Jos kortaf en draaide zich weer om.
Nu is het genoeg, nu een gevecht, 3 tegen 1. Riep hij kwaad.
3 tegen 3 is goed ja, Zei Jos. Nu Bulbasaur!
Oke, nu Onix! Riep Bryce. Er verscheen een super grote Stenen Slang.
Bulbasaur doe zonnestraal! Riep Jos. Bulbasaur verzamelde zonlicht en spoot een super krachtige zonnestraal naar Onix die blijkbaar niet goed getraind was, hij was uitgeschakeld.
AAAH, Laat maar zitten ik haal mijn rugzak zelf wel, niet de groeten! Riep Bryce woedend en hij sprintte weg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.