Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 16 Episode 3

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 16:05

565

0

177



Hoofdstuk 16 Episode 3

Aangekomen bij het Lake Side Hotel, checkte ze in, zonder naar hun kamer te gaan. Ze wilde veel liever naar het grote meer gaan om te trainen of uit te rusten.
Het meer was er mooi en groot. Aan de zijkanten had je oevers met gras en struiken, en af en toe een strand van stenen.
Jos en Sandy liepen naar een rotsenstrand en gingen op een grote rots zitten.
Weet je Jos, Begon Sandy verlegen. Ik wil je heel erg graag iets vertellen, ik MOET het gewoon vertellen. Ze begon te blozen maar keek een beetje naar benden om Jos zijn blik te ontwijken. Kom op, vertel. Zei Jos benieuwd.
Kijk, het zit zo, ik vind Begon ze, maar ze stopte even met praten. En toen kwam er een enorme golf in het meer en smeet een arme Squirtle tegen de rotsen. Hij probeerde nog weg te kruipen totdat er een reusachtige Gyarados uit het water oprees.
We moeten iets doen Jos! Riep Sandy bang. De Gyarados kwam op heel snel op de kant af en dook het water uit met opengesperde bek, in de richting van de Squirtle!
De Gyarados vloog door de lucht om Squirtle aan te vallen.
Doe dan wat! Riep Sandy bezorgd.
Nu POKEBALL! Riep Jos. Jos wierp een pokeball, maar die Gyarados zou hij toch niet vangen.
O nee, hij gooit hem op Squirtle! De pokeball rolde niet lang en hij lag stil, Jos had de Squirtle gevangen en tegelijkertijd ook beschermt van de Gyarados.
Wat een actie! Riep Sandy die het niet kon geloven.
De Gyarados kwam nu kwaad in hun richting.
Euh, oke dan, Zei Jos vol zelfvertrouwen. Nu Munchlax doe Focus Slag!
Gyarados had het niet verwacht en werd achteruit geworpen.
Maak het af met Hyper Straal! Riep Jos. Munchlax vuurde een oranje straal af die Gyarados zo hard raakte dat hij snel weer onder water dook.
Goed gedaan man! Riep Sandy en ze sprong op van de rots.
Bedankt, en we hebben ook weer een nieuwe vriend erbij! Riep Jos blij.
Ze gingen nog snel even naar het pokémon center om Squirtle te laten genezen van het gevecht van daarnet. Daarna gingen ze naar hun hotel kamer.
||Die avond|| Jos en Sandy lagen in bed, ze lagen nog wat te praten.
Wat wilde je nou eigenlijk vragen Sandy? Vroeg Jos.
O dat, niks laat maar. Antwoordde ze snel.
Oke als jij het zegt, welterusten.
Ze gingen slapen, morgen wordt zeer waarschijnlijk een lange dag. Jos die de Gymleader uit gaat dagen en Sandy die weer een lintje wilt winnen.

De volgende ochtend waren ze snel klaar met het ontbijt, Jos had gezegd dat ze moesten opschieten.
Waarom zo snel Jos? Vroeg Sandy half gapend toen ze op de stoep van het hotel stonden.
Ik wil de Gym vroeg uitdagen. Mocht ik het niet halen dan kan ik nog trainen vandaag. Antwoordde hij. Ze liepen naar de gym die niet ver van hun hotel af lag. Het was een groot gebouw dat op een grote rots leek.
Ze gingen naar binnen en werden hartelijk welkom geheten. Jos werd naar het strijdveld geleid en Sandy naar de tribunes.
Hallo, jij bent vast een uitdager, De Gymleader kwam naar Jos en gaf hem een hand. Ik ben Cerise, de steen type gymleader van Middle City. Wil je de Myte Badges winnen, dan zou je me eerst moeten verslaan!
Ze was een aardige vrouw van ongeveer 30, maar zo te horen kon ze er nogal wat van, van vechten bedoel ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.