Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 17 Zenuwen van steen

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 16:06

722

0

238



Hoofdstuk 17 Zenuwen van steen

Het strijdveld was wel leuk. Er waren hier en daar bergjes van rotsen. Ook was er een soort ravijn in de mega grote hal waar het strijdveld was. Het veld zelf was een rechthoek in het midden van 5 hopen rotsen daaromheen lag een ravijn en aan de andere kant van het ravijn lagen ook een paar rotsen in het donkere zand.
Oke, laat het gevecht beginnen, nu Lairon! Riep Cerise.
Kom eruit Squirtle! Riep Jos.
Squirtle!?? Riep Sandy verbaasd. Jos moet veel vertrouwen in hem hebben, hij heeft nog nooit getraind met hem.
Zandstorm! Riep Cerise.
Snelle Draai Squirtle! Riep Jos. Squirtle sprong omhoog en dook in zijn schild. Hij begon super hard rond te draaien in de lucht en maakte een grote vaart richting Lairon. Door deze aanval had hij geen last van de zandstorm.
Lairon werd verassend hard geraakt.
Laat je niet uit het veld slaan, doe Rock Throw! Riep Cerise.
Squirtle werd door 3 stenen geraakt en ontweek de laatste 2.
Doe Water Pistool! Riep Jos. Lairon, en alle steen types, zijn heel zwak tegen water aanvallen. De water pistool aanval had veel effect.
Kom op Lairon!, Riep Cerise aanmoedigend. Nu Haal Neer!
Squirtle werd hard getackeld en was uitgeschakeld, maar Lairon kon dit ook zeker niet lang volhouden.
Jammer, kom terug, Zei Jos. Nu is het jou beurt, Cyndaquil!
WAT!! Riep Sandy die nu echt van haar stoel viel. Cyndaquil heeft nog nooit een aanval gedaan en hij gaat hem nu in een gym gevecht gebruiken!
Maar Jos had wel een plannetje. Cyndaquil is een vuur type, en Lairon is ook een Staal type, die zwak zijn tegen vuur types. Dit is een mooie training voor Cyndaquil en hij zou Lairon misschien wel kunnen verslaan omdat hij al verzwakt was.
Lairon doe weer Haal Neer! Riep Cerise lachend.
Spring opzij! Riep Jos. Cyndaquil dook behendig aan de kant en Lairon viel het ravijn in.
Maak het af met vlammenwerper! Riep Jos. Cyndaquil rende naar de rand van het Ravijn en spoot een straal vuur op Lairon die ergens op de bodem ervan lag. Nu dus uitgeschakeld.
Cerise rende ook naar het ravijn en liet Lairon terug keren.
Oke Kabutops, maak dit af! Riep Cerise.
Cyndaquil doe weer vlammenwerper! Riep Jos weer.
Ontwijk de aanval en doe Hak! Riep Cerise. Cyndaquil werd hard geraakt en kan niet verder vechten. Niet gek ook, hij is nog maar een laag level.
Goed gevochten Cyndaquil, ik ben trots op je, Zei Jos tevreden. Dan nu, Bulbasaur!
Strek een sprintje en spring omhoog Kabutops! Riep Cerise.
Sla hem uit de lucht met roede en doe Mesblad! Riep Jos. Kabutops sprong heel erg hoog, en werd uit de lucht gemept door de 2 tentakels van Bulbasaur. En werd vervolgens nog meer verzwakt door de Mesblad aanval.
Pik dat niet Kabutops, doe Hak! Riep Cerise. Bulbasaur kwam net op adem en werd het ravijn in geslagen.
Kabutops ging naar het ravijn toe.
Zonnestraal! Riep Jos. Bulbasaur was niet helemaal in het ravijn gevallen. Hij hield zich vast tussen de 2 rotswanden en vuurde een krachtige zonnestraal op Kabutops af.
Kabutops is uitgeschakeld en kan niet verder vechten.
Je Bulbasaur is uitzonderlijk sterk, maar kan hij ook mijn Rhyperior aan?, Vroeg Cerise. Kom eruit!

Oke dan, Rhyperior is groot en heel sterk. Maar wij zijn in het voordeel en veel sneller, Bedacht Jos. Kom op Bulbasaur, Mesblad!
IJzerwering! Riep Cerise. De mes bladeren deden niks tegen Rhyperiors verdedigings aanval.
Oke, dan doen we het zo, Zei Jos. Gebruik je snelheid om hem dol te maken!
Bulbasaur begon als een gek rond te rennen. Onder hem door langs hem, om hem heen.
Laat je niet gek maken! Riep Cerise bezorgd. Maar Rhyperior viel om van de duizeligheid.
Val nu van dichtbij aan met Zonnestraal! Riep Jos.
Bulbasaur laadde licht bij elkaar en raakte Rhyperior super effectief.
Sta op! Riep Cerise. Doe Hammer Arm! Bulbasaur werd in een hoop rotsblokken geslagen en was duidelijk erg verzwakt.
Maak het af met Rock Throw! Riep Cerise.
Er vlogen 3 grote rotsen op Bulbasaur af. Hij ontweek er 1tje maar de andere 2 zou niet meer lukken.
MESBLAD! Riep Jos. Bulbasaur schoot super veel mes bladeren op de rotsen af. Ze werden in 5 stukken gesneden en knalde tegen Rhyperior.
Uitgeschakeld!
Yahoo!! Riep Jos blij. We hebben gewonnen! Er kwam een oorverdovend applaus. Sandy was niet de enige meer op de tribunes. Ze zaten bomvol!
Jos kreeg de Myte Badges overhandigd van Cerise. Ze wenste hem veel succes met de laatste gym en zijn verdere reis.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.