Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » Pokémon Battle Realms » Hoofdstuk 18 Myte van de Torn Islands!

Pokémon Battle Realms

12 april 2010 - 16:06

497

0

173



Hoofdstuk 18 Myte van de Torn Islands!

Ik hoef nog maar 1 gym en dan kan ik meedoen met de pokémon league! Zei Jos
verlangend.
Ze waren Ondertussen weer vertrokken. In Middle City was niet meer te beleven dan een snackbar. De route die ze liepen was geweldig. Het was bijna een rechte weg naar Norgon Town, de volgende stad(je). Het was een mooi stenenpad die door het Middle Forest en de Northern Rock liep. De Northern Rocks is een steenachtig gebied met kleine bergen, het waren geen echte bergen maar meer heuvels van rots.
Je kunt maar beter goed gaan trainen voor de laatste gym Jos, Waarschuwde Sandy. Ik heb gehoord dat de laatste gym een algemeen type heeft, hij kan van alles inzetten. Plus, hij heeft een legendarische pokémon!
Wow, ja, gelukkig is het pas in Gralit City, dan heb ik genoeg tijd om sterker te worden. Zei Jos.
Norgon Town is dus de stad waar ze naar toe gaan. Het is een interessante stad met een nog interessanter verleden. Dat heeft te maken met legendarische pokémon en de Torn Islands. Waar het precies om gaat weet bijna niemand, maar sommige denken dat er iets schuilt diep binnen in de Draken Tempel die in een grote rots zit tussen de randen van de stad, in het midden.
Norgon Town, mm, daar zit jammer genoeg geen Contest. Bedacht Sandy.
Maakt niet uit, we zijn er misschien maar kort. Er is geen Gym en bovendien wilde ik naar de Torn Islands gaan om te trainen. Zei Jos.
Dat komt mooi uit!, Zei Sandy. Op de eilanden in Atorn City North zit het Torn Island Contest!
Mooi!, Zei Jos tevreden. Dan wordt het een geslaagde trip, ik weet het nu al!
Ze bespraken grondig hun plannen voor de reis naar de Torn Islands, terwijl ze al het Middle Forest verlieten en de Northern Rocks in liepen. Nog steeds over het zelfde, mooie en stenen pad. Norgon Town was nog niet te zien, daar waren de rotsheuvels te hoog voor.
Jos zijn Aipom en de Shiny Aipom van Sandy rende een stukje vooruit om te spelen.
Ze deden tikkertje over de rotsen heen. Ze sprongen en klommen en hadden de grootste lol.
Het was een mooi gezicht dat ze het zo goed konden vinden, dat gold ook voor hun trainers.
Wie het laatst in Norgon Town is, is een Magikarp! Riep Jos. Jos en zn Aipom begonnen te sprinten en Sandy volgde wel, alleen niet zo snel als Jos. Jos was als eerste aangekomen gevolgd door een totaal uitgeputte Sandy en haar Aipom.
Haha, ik hep gewonnen! Riep Jos blij.
Sorry Jos, maar HEB spel je met een B en niet met een P. Attendeerde Sandy hem op zijn spelvout. (PWND)
Ze gingen af op een mooi oud gebouw dat een paar straten verder lag.
Norgon Town was een mooi bergdorpje dat in de heuvels lag. Kronkelige straatjes van keien, en een wirwar van straten.
Ze kwamen om de hoek en zagen in een klein dal een mooie, middel grote tempel liggen.
Er stonden enkele tekeningen op van raar uitziende wezens.Waren dat pokémon?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.