Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » My dream » YEEY hoofdstuk 3 :D

My dream

12 april 2010 - 17:12

291

1

201



YEEY hoofdstuk 3 :D

Zoé
Ik stond daar naast Jared, in een steegje. "I know its weird but can you give me your phone-number?" Ik keek hem met grote ogen aan. Ik wou hem de vraag stellen en hij vroeg het voor mij.. Snel pakte ik mijn mobiel uit mijn zak en zei het nummer hard op. "And what's your name?" vraagt Jared. "Uhm Zoé" Als ik mijn naam moet uitspreken klinkt het altijd zo raar, zo vaag.. "Well then i see you sometime. I will call you when i got time to hang out with you. Cya later" Hij knipoogde en liep weg. Daar stond ik in een steegje met mijn hart bonkend in mijn keel. Oppeens voelde ik wat druppels en al gauw volgden er meer. Daar stond ik met de telefoon in mijn handen geklemt, ik had niet eens tijd om zijn telefoon nummer te vragen of überhaupt te krijgen.. Daar stond ik, kletsnat, voor mij uitstarend.. Het is dat ik mijn hart voe kloppen als een gek anders wist ik zeker dat ik dood was. Daar stond ik, in shock, in trance door de komst van Jared.. Toen het ging omweren ontwaakte ik uit de trance en liep als een zombie naar huis. Het was ook te gek voor woorden, ik ontmoet mijn idool even in de High Tech.. Ik legde mijn tas weg en ging naar de badkamer voor een lekkere warme douche. Het water stroomde over mijn gezicht, langs mijn nek naar beneden. Een aantal minunten later lag ik in bed nadenkend over deze dag. Ik staarde naar het plafond op een of andere manier was die oppeens heel interessant geworden.. Weer een halfuur later draaide ik mijn om en liet mijn gedachtes los en viel in een diepe slaap..


Reacties:


SaarForYou
SaarForYou zei op 12 april 2010 - 17:14:
Oeh, ik ga steegjes vanaf nu heel anders bekijken. =D
verder <3.