Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Home » 28°

Home

24 april 2010 - 16:47

293

1

190



28°

"Dag, sexy," grijnst Georg wanneer ik de 'keuken' binnenloop. Tom maakt een kokhalzend geluid.
"Hagen, het is nog steeds mijn kleine zusje!" zegt hij. Ik zucht. Zal ik hem eens laten zien wat zijn kleine zusje doet? Ik ga op Georg's schoot zitten, mijn benen aan beide kanten van hem en mijn gezicht naar dat van hem. Ik kus hem zachtjes op zijn mond en aai over zijn borstkas. Ik hoor Gustav lachen, en kan me zo de reden voorstellen: Tom's gezicht.
"Je zusje is zo klein niet meer, Tom," grijns ik. Ik sta terug recht en loop richting de kluis. Zo noemen we sinds kort de snoepkast, omdat ik er ALTIJD in slaag om hem open te krijgen, no matter hoe hij afgesloten is. Ook deze keer is hij op slot gedraaid. Ik morrel er even aan en pak dan een haarspeld uit mijn broekzak. Dit wordt een eitje...

"Hoe doe je dat toch?" Tom kijkt stomverbaasd naar me terwijl ik met mijn armen vol snoep terug loop naar de zithoek, met Georg achter me aan.
"Gewoon, op mijn manier. I'm simply the best!" Ik gooi de zakjes en doosjes op een kussen en begin rond te dansen en te springen.
"Better than aaaaaall the rest!!!! Better than aaaaanyoooone!!!!" Georg en Tom liggen krom van het lachen om mijn optreden, en plots staat Bill weer voor mijn neus. Hij steekt bijna mijn oog uit en grijnst.
"Jij!"
"Wat het ook is, ik heb er absoluut niks mee te maken! Dat snoep lag daar gewoon ineens, ik zweer het je!" Hij lacht.
"Nee, ik bedoel dat jij het moet doen." Ben ik de enige die het niet begrijpt?
"Wat moet ik doen? Als je maar niet denkt dat ik jouw rotzooi ga opruimen!"
"Jij gaat dat duet met mij zingen."

Say What???


Reacties:


missxangel
missxangel zei op 13 april 2010 - 15:07:
Whahahahahahaha ik zei het je
O btw dit is je 2de hoofdstuk waar 27 bij staat, dit moet eigenlijk 28 zijn en de volgende 29