Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Because I love you, [Jonas Brothers] » Chapter 16

Because I love you, [Jonas Brothers]

13 april 2010 - 7:19

388

4

276



Chapter 16

Yeah!, 16!

Anderhalf maand verder
Kate's Point Of View

‘Kate, wakker worden.’ ‘Nog vijf minutjes’, zeg ik slapend. Ik hoor iemand zuchten. Het zal wel Analeigh zijn. Ineens voel ik twee zachte lippen op de mijnen. Ik beantwoorde de kus. Mijn verstand zegt dat ik moet stoppen, maar mijn lichaam doet niet wilt wat ik wil. Eindelijk krijg ik mijn lichaam weer de controle en duw ik de persoon weg . Met de schrik open ik mijn ogen. ‘Doornroosje is eindelijk wakker, héhe…’, zegt Nick en hij grinnikend. ‘Je bezorgt me een hartaanval. Hoe kom je in mijn huis binnen?’, zeg ik en probeer mijn ademhalen weer ondercontrole te krijgen. ‘Op magische wijze’, zegt Nick en maakt een fantasie-regenboog met zijn handen. Ik kijk hem geirriteerd aan. ‘Achterdeur’, zegt hij en moest blozen. ‘Moet jij niet werken?’ ‘Nee, want Kevin gaat naar Dannielle en Joe zit in de hotelkamer spelletjes te spellen. Hij is een beetje gestrest, omdat het niet lukt. Hij verliest elke keer. Dus ik dacht ik ga wel even weg voordat ik zijn antigestrest bal word’. Ik moest lachen. ‘Wacht eens even! Hoe laat is het? Anders kom ik te laat bij Ashley’, gil ik door het huis gaan. Ik kijk op mijn wekker. 10:47 staat op het schermpje. Kut! Ik had afgesproken om 11:30. Dat haal ik never en nooit meer. ‘Wat gaan jullie doen?’, hoor ik Nick zeggen. Ergens in zijn stem staat een aarzeling. ‘Winkelen, hoezo?’. Nick moet slikken. Ik kijk hem verbaasd aan. ‘Nou, je weet toch dat we 2 maanden hebben.’ Ik knikte. ‘Waar wil je naartoe, Nick?’ Voordat Nick antwoord kon geven, ging mijn telefoon. Misschien is het wel Ahsley. Ik pak mijn telefoon. ‘Kate, geef maar even die telefoon?’, zegt Nick. ‘Nee, wat is er Nick?’. Alleen Nick antwoord het niet en probeert me telefoon te pakken. Ik kon hem net ontwijken. Snel ren ik naar de wc en doe je deur opslot. ‘Kate, geef gewoon die telefoon’. ‘Nee’, gil ik uit de wc. Ik kijk snel op het scherm. 36 gemiste oproepen en 23 smsjes. Wow, dat is niet normaal meer. Ik kijk snel mijn gemiste oproepen. De meeste nummers ken ik niet. Dat is wel raar, want meestal ken ik alle nummers van mijn klanten. Wat is er aan de hand? Waarom doet Nick zo geheimzinnig. Gaat hij misschien vreemd?


Reacties:


Nynke
Nynke zei op 17 april 2010 - 15:47:
Jank Jank ga nou verder


saphira
saphira zei op 13 april 2010 - 20:58:
Awesome!!


Merel
Merel zei op 13 april 2010 - 16:20:
Ohhh..... *stoutenick*

Maar,,, MEer?


Nynke
Nynke zei op 13 april 2010 - 13:49:
OMG! Nee! Snel verder!