Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » What's true love?(AFGEWERKT!!!) » Zomervakantie

What's true love?(AFGEWERKT!!!)

13 april 2010 - 11:02

599

5

441



Zomervakantie

De volgende morgen ontwaakte ik door de geur van koffie en eieren met spek. Ik kleede me aan en ging naar beneden.
hey meid
morgen pap!
ik heb ontbijt gemaakt! lachtte hij trots. Tijdens het ontbijt vertelde hij me dat zijn baas lastig deed en dat ik drie weken van de vakantie eigenlijk alleen zou zijn. We plande dus meteen de week voor de zwerkbalmatch al in. Ik zou ook een week naar Draco kunnen gaan.
Na mijn ontbijt nam ik het briefje dat Perkamentus me geevenhad met wedstrijden.


Hongaskan (Hungarije)-Zweinstein Juni
Graicon(Griekenland)-Beaubatons(Frankrijk) Juni
Kammfels(Bulgarije)- Glioscan(Schotland) Juni
Parkers(Amerika)-Jogertsa (Spanje) Juni
Hochein(Duitsland)- trouchbaniah (Marokko) Juni

Beabatons - Hongaskan Juli
Kammfels - Jogertsa Juli
Trouchbaniah -Parkers Juli
Kammfels- Hochein Juli
Glioscan-Zweinstein Juli



De winaars gaan door. Teams die tweemaal verliezen liggen eruit. Teams die eenmaal verliezen spleen in Augustus tegen elkaar. Ik geef je zo snel moelijk de volgende matchen!
-Prof. Perkamentus


Mijn vader merkte ook meteen mijn oude school Parkers op. Het was best spannend, ik hoopte ver genoeg te raken om hen weer te zien. Ik liep naar ons tuintje en ging er onder de boom zitten die me aan degene op Zweinstein deed denken. Plots herkende ik Dracos uil die neerstreek en me een briefje bracht.



Joan,
We zijn slechts een dag thuis en ik mis je al zo erg! Ik wil je graag zien, zonder je loo ik hier maar een beetje verloren. Joan, ik mis je.

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Draco


Ik lachte en liep naar binnen om een anwoord te sturen. wie schrijf je?
Draco ik gaf hem hat briefje en hij lachtte. Vraag hem of hij dit weekend wil komen. Ik keek op en hij haalde zijn schouders op. Ik wil hem eens zien. Ik gaf hem een knuffel en schreef snel een antwoord.

Draco,
Ik mis je ook al! Mijn vader wil je graag ontmoeten, je bent uitgeodigd om dit weekend hier door te brengen!
Hvj xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Joan





Dezelfde avond kreeg ik antwoord, hij kwam het hele weekend! De rest van de week was ik enthousiast, maar ook nerveus. Ik hoopte dat mijn pa en Draco beter zouden opschieten dan Draco en mijn vrienden. Vrijdagavond liep ik een beetje nerveus rond in de woonkamer. Om half acht stipt verscheen Draco in het haardvuur. Door de zenuwen die al de hele dag door mijn lijf giereden kon ik me niet inhouden en sprong ik meteen rond zijn hals. Zijn armen trokken me nog dichter tegen zich aan en hij slaakte een zucht. Man, ik heb je gemist! bracht hij uit, met zijn ogen gesloten.
Ik besefte dat mijn vader achter ons stond en met een beetje een roodaangelopen gezicht stelde ik hen aan elkaar voor.
Mijn vader vraagde Draco helemaal uit, zo nieuwschierig als hij was. Draco vond het niet erg, zolang ik maar binnen zijn handbereik was. Rond elf uur gingen we naar boven. ik wist dat ik je ging missen, maar ik had nooit gedacht dat het zo erg zou zijn zei hij terwijl hij naast me in het bed kwam liggen. Ik trok me tegen hem aan en antwoordde. Nee inderdaad, ik schrik er ook van. Hij keek me verliefd aan en streelde door mijn haren. Zijn lippen rustte lang op mijn voorhoofd en hij ontspande met zijn armen om me heengeslaan.
De dag daarop ging vader met ons naar het winkelcentrum en s avonds praatten we nog wat met zijn drieën. Mijn vader mocht Draco wel, hij kon hem doen lachen, maar gaf hem ook de indruk zeer beschermend te zijn. Dat mocht hij wel. Het weekend ging te snel voorbij en we hadden het even moeilijk toen hij wee naar huis ging. De week daarop was rustig omdat ik niemand kende in deze nieuwe dreuzelbuurt. De week erop zou ik naar de het Nest gaan.


Reacties:


Hermione
Hermione zei op 19 feb 2014 - 16:50:
Ik ga weer verder met lezen ^_^


Ezzlot
Ezzlot zei op 13 april 2010 - 21:16:
Ze gaab dat wk gewoon ownen!


bijouken
bijouken zei op 13 april 2010 - 19:23:
verderverder
jij schrijft goed

laat me iets weten tx xxxx

kitty


realMe
realMe zei op 13 april 2010 - 16:23:
draco is zooo lief
love your story
snel meerr
xx


xEmma
xEmma zei op 13 april 2010 - 11:43:
Omg, Draco is te cjuwt*-*
Hij is echt geweldig
En tuurlijk omen ze ver in het WK! Ze zijn veel te cool en goed om vroeg af te vallen(:

Snel meer?
Xx