Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd} » 01. How could this happen to me?

There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd}

4 juni 2010 - 23:55

260

5

498



01. How could this happen to me?

Eerste hoofdstuk.. Enjoy!

Het was laat in de middag toen de telefoon ging.
"Hallo?"
"Spreek ik met Lena Sanders?"
"Ja. Kan ik u helpen?"
"Ik ben bang dat ik slecht nieuws heb." Lena wordt stil. Slecht nieuws? waarover? "Het spijt me dat ik u dit moet vertellen, maar uw ouders waren betrokken bij een ernstig auto-ongeluk. Ze.. hebben het niet overleefd. Het spijt me. Er komt zo snel mogelijk iemand naar u toe om u te helpen." Lena liet de telefoon uit haar handen vallen. Haar ouders.. Haar ouders waren dood! Natuurlijk, Lena wist dat Jake en Sandra niet haar echte ouders waren, maar zo zag ze ze wel. Ze legde voorzichtig de telefoon op de haak en liet zich huilend op de dichtsbijzijnde stoel vallen.

Twee uur later ging de bel. Met rode ogen van het huilen stond Lena op en liep ze naar de deur. Toen deze open ging keek ze verbaasd op. Voor haar neus stond een oude man. Hij had wel wat weg van Sinterklaas, met zijn lange witte baard.
"W-Wie bent u?" Vroeg ze stotterend.
"Ik ben Albus Perkamentus, het schoolhoofd van Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus." Lena's mond viel open. No Way!
"Leuk geprobeerd meneer, maar iedereen weet dat magie niet bestaat. En Perkamentus is ZO gejat van J.K. Rowlings boeken." De man toonde geen reactie en vroeg haar beleefd of hij even binnen mocht komen.
"Geen denken aan! Ik-" Voor ze haar zin af kon maken was de man verdwenen. Ze had het zich zeker ingebeeld. Zuchtend duwde ze de deur dicht en draaide ze zich om, om vervolgens naar adem te happen.


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 30 aug 2011 - 18:02:
jap kiekeboe! leuk gedaan


litlemonster
litlemonster zei op 20 nov 2010 - 11:11:
Leuk verhaaal!!


SaarForYou
SaarForYou zei op 20 april 2010 - 22:15:
hij moet ook nog steeds bij mj binne vallen D:


Nynke
Nynke zei op 19 april 2010 - 23:38:
SMak


Neeriash
Neeriash zei op 16 april 2010 - 21:01:
Cuuwl ^.^