Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (1)

Home » Harry Potter » There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd} » 02. R U kidding me?!

There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd}

4 juni 2010 - 23:56

268

6

559



02. R U kidding me?!

...

Voor haar neus stond de man weer.
"Hoe-"
"Magie." Was zijn korte, maar duidelijke antwoord. "Verschijnselen is een van de meest gebruikte vormen van transport in de Tovenaarswereld." Lena keek hem aan.
"Vertelt u eens meneer.. Perkamentus. Als Zweinstein werkelijk zou bestaan, wat niet zo is, daar ben ik van overtuigd, wat zou ik daar dan te zoeken hebben? Ik bezit geen krachten." De oude man ging in een van de stoelen zitten.
"Integendeel, mevrouw Sanders. Ik denk dat uw krachten enkele van de grootste op onze school zullen zijn."
"Ho! Wacht eens even! Is dat waarom u hier bent? U bent hier om me te vertellen dat ik verwacht wordt op uw school? Nou mooi niet! Ik ben geen heks en ik heb niks te zoeken op Zweinstein!" De man keek Lena met zijn doordringende blauwe ogen aan.
"Lena.. Het is altijd de bedoeling geweest dat je op zou groeien, omringd door magie. Je ouders waren altijd goede leerlingen, ik gaf ze altijd graag les."
"Jake en Sandra? Waren Jake en-"
"Nee. Niet Jake en Sandra. Jake en Sandra waren dreuzels, ze bezaten geen toverkracht. Nee, ik heb het over je echte ouders. Lily en James Potter." Potter? Potter?! Echt niet!
"Dus u verwacht dat ik u nu geloof? Lily en James Potter hadden alleen een zoon! Ze kunnen mijn ouders niet zijn." De man ging onverstoord verder.
"Lily en James hadden inderdaad een zoon, maar ze hadden ook een dochter. Nu moeten we echt opschieten, je broer kan niet wachten tot hij je kan ontmoeten." Voor ze het wist pakte de man haar pols vast en begon de wereld om haar heen te draaien.


Reacties:

1 2

Kahlan
Kahlan zei op 4 sep 2011 - 21:33:
harry heeft een zusje!!
leuk trouwens dat de boeken daadwerkelijk gepubliceert zijn
je hebt een leuke schrijfstijl!!


Rebella
Rebella zei op 30 aug 2011 - 18:04:
butterflys nog an toe!!!


Rikki zei op 4 mei 2010 - 14:29:
Whaha kei vet


SaarForYou
SaarForYou zei op 20 april 2010 - 22:17:
nice nice, ik wil ok wel zn zusje zijn


Neeriash
Neeriash zei op 16 april 2010 - 21:02:
Whahahaaa, het zusje van Harry,
überNicee!