Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » [Twilight Saga] Freaking out! » Chapter 13

[Twilight Saga] Freaking out!

14 april 2010 - 18:37

1036

4

353



Chapter 13

''Kom, we gaan de eendjes voeren!'' ik trek Jasper van de bank af en pak het oude brood uit de keuken.
Samen met Jasper loop ik naar een vijvertje in de buurt.
''Ik ben blij dat alles weer goed is tussen ons.'' Jasper komt achter me staan en slaat zijn armen om mijn middel.
Ik dump wat brood in Jasper's handen. ''Doe lief en voer die gans daar.''
Jasper loopt naar de gans toe en begint hem te voeren, maar opeens komt die gans op hem afrennen.
''HELP!'' Jasper begint te gillen en rent weg met de gans achter zich aan. Ik rol over de grond van het lachen.
''Pff, en je helpt me niet eens!'' verontwaardigd kijkt Jasper me aan en de tranen rollen over mijn wangen van het lachen.
''Sukkel.'' grinnik ik en ik trek hem weer mee naar huis.
Onderweg gaat mijn mobiel opeens.
''Haaaaai Kieta!'' vrolijk neem ik op.
''Heey Tess!'' blij hoor ik Nikita. ''Je weet dat het weer de eerste vrijdag van de maand is hé...''
Even moet ik nadenken... tot het doordringt.
''ONZE KARAOKE AVOND!'' blij gil ik naar Nikita die begint te lachen.
''Mats gaat ook mee, nodig jij Jappie en familie uit?'' grinnikt ze.
''Doe ik!'' ik kijkt grijnzend naar Jasper die me vragend aankijkt.
''Zie je vanavond om half 9!'' ik hang op en kijk Jasper grijnzend aan.
''Elke eerste vrijdag van de maand gaan Kieta en ik naar een café in de buurt, karaoke avond. Ga je mee?'' smekend kijk ik hem aan en Jasper slikt moeilijk.
''Alice, Edward, Rosalie en Emmett mogen ook mee!'' Smekend kijk ik hem aan.
''Ik weet het niet Tess...''
''Pleaseee!'' ik loop naar Jasper en geef hem een kusje op zijn wang.
''Verkeerde plek.'' grijnst hij en vragend kijk ik hem aan.
Hij pakt me vast bij m'n middel en geeft een kus op mijn lippen.
''Ga je mee?'' vraag ik smekend.
''Voor jou dan.'' zegt hij met een glimlach.
''YES!'' juich ik en Jasper gaat iedereen bellen.

Zoals afgesproken staat Nikita met Mats om half 9 voor mijn deur.
''Kom, we gaan!'' met z'n allen lopen we richting het café waar Nikita en ik altijd komen.
''Denk maar niet dat ik ga zingen!'' zucht Rosalie en ik grinnik.
''Kom op Rose, het is gezellig!'' zeg ik lachend en Rosalie glimlacht.
Bij het café aangekomen bestellen we eerst wat te drinken.
''Kom Kiet! Wij beginnen!'' lach ik en met Nikita loop ik naar het kleine podium.
De Cullens en Mats beginnen te joelen en Nikita en ik geven ons nummer op.
We pakken de microfoons en het nummer ''Girls just wanna have fun.'' begint.
De tekst verschijnt op het scherm en Nikita en ik beginnen hard mee te krijten.
Iedereen in het café begint hard te lachen, maar dat maakt ons niks uit!
Nadat ons nummer is afgelopen lopen we weer terug en opeens lopen de jongens naar het podium.
Met z'n vieren staan ze met een microfoon in hun handen. Opeens begint het nummer ''Girl I'm Tryin'' van J Brazil.
Ik gier het uit en val bijna van mijn kruk.
We beginnen te joelen en te fluiten voor de jongens, en iedereen krijgt er steeds meer plezier in.
De avond gaat sneller dan het lijkt, maar het is nog lang niet voorbij.
Zelfs Rosalie is losgekomen en staat af en toe een nummer te zingen.
Jasper loopt opeens naar het podium en pakt een microfoon. Hij geeft een nummer op die al snel begint.
Aan het begin stuk is te horen dat hij Fight For This Love, van Cheryl Cole gaat zingen.
'''JASPER ZINGT EEN WIJVEN NUMMER!'' schreeuwt Emmett door het café heen en ik begin te lachen.
Ik kijk naar Jasper en hij begint te zingen. En ik moet zeggen, hij zingt geweldig!
De woorden raken me diep, en hij blijft me aankijken.
Ik krijg bijna het gevoel alsof we de enige op de wereld zijn.
Sneller dan ik zou willen is het nummer afgelopen en Jasper komt naar ons toelopen.
''Hoe vond je het?'' vraagt hij met een glimlach.
''Je deed het geweldig!'' lach ik.
''Ik deed het voor jou.'' hij slaat zijn armen om mijn middel en hij geeft me een geweldige kus.
''Ik hou van je.'' fluisterd hij met een glimlach.
''Nieuwe liefde!'' Emmett geeft Jasper een knipoog en richt zich dan op mij. ''Welkom in de familie.''
Verbaasd kijk ik hem aan maar dan begin ik te lachen.
Inmiddels staan Nikita en Mats op het podium Feeling Good te zingen. En om eerlijk te zijn, ze kunnen er beide helemaal niks van!
Nadat ze helemaal blij terug komen en wat te drinken nemen trek ik opeens Edward naar het podium, die nog bijna niks heeft gezongen.
Ik geef het nummer op en pak de microfoons.
''Welk nummer doen we?'' moeilijk kijkt Edward me aan.
''Don't Cha, van The Baseballs.'' antwoord ik met een grijns en Edward zucht.
Het nummer begint en ik begin te zingen.
Ik zing het eerste couplet, en Edward het tweede. Vol verbazing kijkt iedereens ons aan.
Ik let er niet op en begin verder te zingen met Edward, hij wordt wat losser en al snel staan we te dansen.
Als het nummer is afgelopen krijgen we een hard applaus en lachend lopen we terug naar de rest.
De hele avond blijven we daar nog zitten en drinken, en ik ben behoorlijk aangeschoten.
Als het café bijna gaat sluiten lopen we lachend naar huis.
''Dat was zo tof!'' krijst Alice schoor van het zingen en ik lach.
Jasper laat zijn arm om mijn schouders rusten en we lopen verder.
We zeggen de Cullens gedag die de andere kant op gaan. Nikita en Mats lopen voor ons, nog steeds te zingen.
''Die zijn echt gek.'' zegt Jasper en ik lach.
''Zie jullie morgen!'' Mats stapt op zijn fiets die voor Nikita's huis staat en hij fietst weg.
''Hij fietst als een zoutzak!'' gil ik en Nikita begint keihard te lachen.
Jasper en ik zeggen Nikita nog gedag en lopen dan het volgende huis in.
Ik weet dat mijn ouders slapen, dus ik zeg niks.
''Ben je niet moe?'' vraagt Jasper lachend en ik knik.
Samen lopen we naar mijn slaapkamer en snel doe ik mijn pyjama aan in de badkamer.
Ik kruip in bed. ''Blijf je bij me?'' vraag ik en Jasper trekt zijn schoenen uit en komt naast me liggen.
''Als jij dat wilt.'' antwoord hij en ik kruip dicht tegen hem aan.
''Slaap lekker.'' zegt hij zacht.
''Jij ook.'' mompel ik, terwijl ik weet dat hij niet slaapt en hij grinnikt.
Maar al snel val ik in een droom, deze keer geen nachtmerrie. Maar wél over Jasper.


Reacties:


zero
zero zei op 14 nov 2010 - 22:14:
haha cool bestaat zoon kara oke avond echt?


MyReflection
MyReflection zei op 17 april 2010 - 17:29:
heey,
verder,
xx


Merel
Merel zei op 15 april 2010 - 13:41:
''Don't Cha, van The Baseballs.''


Die is oorspronkelijk van iemand anders, maar van de Baseballs is ie inderdaad leuker

Maar, ik was 't een beeetje vergeten...
MAAR. Euh, meer?


Lisaa
Lisaa zei op 15 april 2010 - 6:52:
Nice =]
Meeeeeeeeeeeeeerrr .
x