Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Melody's Diary » Deel 1. How it all started

Melody's Diary

19 dec 2008 - 18:36

353

2

187



Deel 1. How it all started

Hi!
Mijn naam is Sascha Möler. Ik woon samen met mijn vader en broer in Oostenrijk. Mijn moeder is op mijn 10e overleden. Ik maak elke week de verschrikkelijkste, gekste en raarste dingen mee. En jij kunt er iets over lezen! Hier op mijn site. www.sm.at

Groetjes ,
Sascha


Ik klik het scherm weg en kijk met een tevreden gevoel naar het bureaublad. Beneden klinkt geschreeuw van mijn vader. Het is 11 uur en waarschijnlijk is Fabian net teruggekomen van een drugsparty. Hij zal wel stoned zijn. En pa is nog steeds dronken, zoals altijd. Ik leg mijn laptop naast me neer en loop met een knoop in mijn maag naar het raam. In de verte zie ik Fabian nog wegrijden op zijn fiets. Overal in de straat branden vrolijke lichtjes. Kerst. Het is 19 december en over 6 dagen is het kerstfeest in het dorp. Drie keer raden wie daar niet naar toe gaan. Juist! Mijn vader, Fabian en ik. Met kerst zit mijn vader bezopen op de bank, is Fabian eens een keer niet stoned en lig ik boven op mijn bed te staren naar een foto van mam. Bijna 7 jaar geleden overleed ze na een auto-ongeluk. Ze haastte zich naar huis om bij ons te zijn met kerst. Helaas werd die haast haar fataal. Nooit zal ik die nacht vergeten. Om 2 uur precies werd er aangebeld. Een agent met een strak, droevig gezicht stond voor de deur. "Bent u Albert Ferner?" vroeg hij aan mijn vader. Die knikte wat raar. "Ik ben agent Steinler. Ik heb verschrikkelijk nieuws voor u. Uw vrouw is omgekomen bij een auto-ongeluk. Ik zal morgen langskomen om u meer te vertellen" Ik weet nog dat Fabian schreeuwend de trap was opgerend en pap wankel naar de woonkamer liep. Ik moest het de agent maar uitleggen hoe het kwam dat ie zo wankel was. Ik loog keihard. Ik kon moeilijk zeggen dat ie iets te veel alcohol op had. Dan zou de agent Fabian en mij in een pleeggezin stoppen en zouden we pap nooit meer terug zien.
Achteraf was dat misschien ook maar beter geweest......


Reacties:


AngelSport
AngelSport zei op 17 dec 2008 - 10:50:
Het is niet zo goed!

Het is SUPERRRR!!!!!!

xx Melissa


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 16 dec 2008 - 19:39:
VERDER!! VETVETVETVET! x)
VERDER!

Xx.