Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 30 Seconds to mars » We've found what we need. » Chapter 18:

We've found what we need.

15 april 2010 - 17:23

371

1

237



Chapter 18:

Sarah:
Zenuwachtig stonds ik, Roel en Zoé bij hte vliegveld, ik had Zoé niet achtergelaten ook al had zij geen kaartje voor de Meet & Great. Roel schudde zijn hoofd, 'Zoé heeft niets te doen, we blijven er een weekje." Ik keek naar hem, nou het is wél Amerika, en ik ga gewoon zorgen dat Zoé ze ook ziet. Roel lachte, onze vlucht werd omgeroepen we moesten aan boord gaan. Zoé en ik waren erg opgewonden, we zouden ze weer zien. Ik had Jared niet gebeld, het zou een leuke verrasing zijn. Zoé en ik plofte meteen in onze stoelen, snel pakte ik mijn ipod. Ik hield van mijn muziek en dan die duffe spelletjes. Zoé waren aan het smoezen, morgen zouden Roel en ik al naar hun toegaan. Ik had nog niet aan Roel verteld dat ik hun al kende, misschien was dat niet zo'n goed idee. Roel pakte een oortje uit mijn kop, ik gaf hem snel een vriendschappelijke klap. Ik had Roel viavia leren kennen. Hij was een goede vriend. Nouja, dat moest ook wel anders mocht ik vast niet zomaar mee naar Amerika. Ik zuchte en gaf Roel mijn Ipod. "ik ga nog even pitten, anders heb ik morgen bij het gesprek wallen!" Ik zwaaide nog vrolijk naar Zoé en ging toen gemakkelijk liggen.

Jared:
De Meet & Greats waren afschuwelijk. Krijsende fans die flauwvielen als ze de deur open deden. Mensen die zo zenuwachtig waren dat ze niets durvden te vragen. Er was écht niets boeiends tussen. Ik zag dat Shannon en Tomo het nu ook wel zat waren. In het begin was het geweldig, dat mensen er zoveel voor over hadden om je te zien. maar ik was het zat, de paparazzi die al je angsten zo in de krant neerzetten. We hadden morgen de laatse 10 Meet & greats, god thank you. Ik deed de koelkast open, Ik had mijn leven weer wat opgepakt. Was eruit gegaan, had opgeruimd. Was weer grapjes gaan maken. Tomo was ook weer blij, "yeah, they've found a heart. no heartbreaks anymore guys!" Shannon en ik hadden er een beetje omgelachen. Maar het deed pijn.
Wetend dat er iemand was, waar je verder mee wou gaan. Maar dat het onmogelijk was geworden.


Reacties:


Roelxiv
Roelxiv zei op 15 april 2010 - 17:32:
maar op het einde krijg jij vast wat met jared.
en zoe met Tomo
en ik dan ?
en voor de mensen die dit lezen. het is niet waargebeurd. als het wel zo is... kan ik het me niet herinneren.