Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Our house » 1, un, one, een

Our house

17 april 2010 - 13:23

178

0

175



1, un, one, een

[url] http://1.bp.blogspot.com/_pjcza6c4CCo/SZ6kMhkiR1I/AAAAAAAAAR8/bfgnqjKEEvA/s400/nick_jonas300.jpg [/url] Bink( i know, nick jonas)

voorzichtig drukte ik de bel in van het witte huis, als het goed was was ik op de goede plek. de deur vloog open open en de lekkerste jongen OOIT stond in de deur opening. 'hallo-o'stotterde ik.

'Wie is daar, Bink?'riep ik naar beneden. Ik stormde naar beneden, en zag een meisje staan. Bink keek haar aan.
'Wie ben jij?'vroeg hij. Ik rolde met mijn ogen.
'Da's de nieuwe, vergeten?' ik klopte met mijn hand op zijn hoofd, die hij vervolgens weg sloeg.
'Zijn jullie...'vroeg het meisje.
'Nope. Ze is van mí­j.' Alec kwam aanlopen.
'Alsjebleift..' Ik haatte het als Alec zo deed.


Ik liep naar het graf van mijn ouders, waar ook Bo lag. Memphis wilde vandaag niet mee. Ik ging op mijn knieën zitten en legde een roos neer. Ik aaide zachtjes over de witte steen van marmer en ging weer weg. Ik voelde me vandaag treurig, en ik was niet lekker. Ik had het bloedheet, ondanks dat het best wel koud was. Ik liep naar het huis van de Cullens. Er stond een meisje voor de deur.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.