Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pirates Of The Caribbean » Just the Way of Life » 23

Just the Way of Life

17 april 2010 - 16:39

295

0

215



23

Ik rende verder, en het kind begon te krijsen. "MAMA!"
'Die vinden we wel weer,'fluisterde ik in zijn krullentjes.
Ik ging een willekeurig café binnen. Daar zag ik Robin op een tafel dansen.
'mama! Mama!'riep het kind enthousiast.


'We gaan wel wat drinken,' knikte ik toen Cody wat wilde zeggen. 'Maar eerst spullen halen,' zei ik vriendelijk, maar dwingend. We kochten voedsel, nieuwe wapens, witte verf, kanonskogels... We liepen een cafétje binnen. Een meisje dat ik niet kende stond op de tafel te dansen. De jongen (rooie's vriendje) gaf haar een kind. De mannen riepen boe en ze ging hulpeloos weer verder met dansen. Ik vouwde mijn armen over elkaar. Het werd doodstil. 'Rivers,' werd er gefluisterd. Ik trok het meisje van de tafel af en nam haar mee naar het schip. Ik gaf haar nieuwe kleding en duwde haar naar en hut. 'Verschoon je zoontje, was jezelf en trek nieuwe kleding aan, goed?'

ik knikte en hield Bink stevig vast, ik haaste me de hut in waar ik Bink snel verschoonde. Ik zag een kan water staan en een stoffen lap, ik kleede me stil uit en waste me met het water, daarna droogde ik me af en trok de kleding aan. het was een rokje tot boven mijn knie en een shirt zonder mouwen, het deed me sterk denken aan wat jack ooit met mijn jurk had gedaan, ik rilde bij de herinering.ik liet bink want drinken van het water dat over was, hij zag eruit alsof hij dagen niks gegeten en gedronken had, wat misschien wel zo was als cinna hem ergens midden in tortuga vind.Gulzig dronk hij het beetje op. op een tafel stond een fruitschaal appels!!ik toverde ergens een mes vandaan en sneed een appel, die bink ook helemaal op at.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.