Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Life is like hell » Dag voor de Meeting

Life is like hell

16 april 2010 - 20:02

394

2

163



Dag voor de Meeting

BAM, thuis, Eindelijk...
Ik Pleur mijn tas neer en gooi mijn jas op de kapstok, zoals altijd valt hij ernaast.Maar goed dat kon me nou even niets schelen.
Het was weekend, en morgen zouden Sarah en ik Roel gaan meeten.
Op het Centraal station.Dan kon ik te minste zeggen dat ik degene waarmee ik Internet getrouwd was kende, In plaats van elke keer het zeik verhaal van 'je kent hem niet eens en blablabla straks is het een pedo' aan horen. Na even nagedacht te hebben snelde ik door naar boven, naar mijn kamer, MET de laptop. Ik zette hem aan, het was even wachten en ik gooide wat vieze was van mij bureau, Morgen zou ik dat wel opruimen. Ik logde in op msn, En ja hoor Roel was Online. Al snel ging het gesprek over de meeting, en hoe meer we het erover hadden hoe zenuwachtiger ik werd. Wat nou als Sarah niet kon? Of ik een bekende tegen kwam in de stad? Ik besloot dat dat me geen fack zou kunnen boeien en kreeg er zin in. Toen mijn ouders met uiteindelijk riepen voor het avond eten had ik nauwelijks trek, zó zenuwachtig was ik. Ik verzon een smoesje over dat ik teveel gesnoept had op school, en mocht na een aantal happen van tafel, wel weer met het commentaar 'Je eet alleen maar troep' Nouja, Dat kon me nu gewoon even helemaal niets boeien. Morgen zou ik Roel gaan meeten. Wat doe ik aan? kwam er in mezelf op. Natuurlijk had ik al weken nagedacht over wat ik aan zou doen, Maar nu kwam toch opeens die twijfel. Ik keek naar mijn zwart-rood geruite skinny met mijn oversizede Bullet for my valentine shirt en mijn Bye Bye Kitty vest. Nee dit was toch wel helemaal te Nina en de perfecte combi. Ik gaapte, Logisch ik was de hele week laat naar bed gegaan en vroeg weer op, Dan maar Slapen dacht ik bij mezelf, Moet er morgen ook weer vroeg uit voor de meeting. Ik rende naar de badkamer en poetste mijn tanden, Sprong in mijn pyjama, Zie mijn shocking kijkende ouders omdat ik al zo vroeg naar bed ging weltruste. Echt vroeg was het nou ook weer niet 22:01 gaf mijn wekker aan. Maar het mocht uiteindelijk niet baten want ik viel pas om 1:36 uur in slaap. Waarschijnlijk van de zenuwen..


Reacties:


SaarForYou
SaarForYou zei op 17 april 2010 - 14:28:
AH. En die Sarah is heeel knap .


Roelxiv
Roelxiv zei op 16 april 2010 - 20:02: