Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd} » 18. Owl

There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd}

5 juni 2010 - 0:00

245

7

480



18. Owl

Dit is misschien iets korter dan jullie van me gewend zijn ;).

Lena's P.O.V.
Ik liep achter Hermelien aan naar Madame Mallekins, Harry en Ron liepen een paar meter achter ons. De vrouw die ons hielp droeg een mooi gewaad, al was het dan niet mijn smaak. Het was donkerblauw en bezaaid met grote zilveren sterren. Toen ik af aan het rekenen was stootte Ron me aan.
" Kijk eens wie we daar hebben." Zei hij lachend. Ik keek naar de deur en zag Draco Malfidus staan, hij keek me kwaad aan en keek meteen daarna weg. Ik lachte en ging verder met afrekenen.

We liepen de winkel uit, richting de dierenwinkel, maar voor we naar binnen stapten voelde ik een hand op mijn schouder. Ik keek om en zag Fred staan. Een hard geluid bij onze voeten trok mijn aandacht en ik keek omlaag. Er stond een metalen kooi met een zwarte uil er in op de grond. Ik keek verbaasd van Fred naar de uil en weer terug.
"Verassing." Was het enige wat hij zei.
"Ik- Hoe- Waarom?" Hakkelde ik. Hij haalde zijn schouders op.
"Gewoon." Hij herhaalde het antwoord dat ik hem eerder gegeven had en lachte. Voor ik het wist had ik mijn armen om zijn hals geslagen.
"Dank je." Zei ik zacht. Ik voelde dat hij zijn armen ook om mij heen sloeg en keek over zijn schouder naar een grijnzende Ginny. Ik liet Fred los en liep naar Ginny.
"Goed, wat heb jij hier mee te maken?"
"Niks." Ik trok mijn wenkbrauwen op waardoor ze nog breder grijnsde.


Reacties:

1 2

Rebella
Rebella zei op 30 aug 2011 - 19:34:
niks whahahahaha!


4passions
4passions zei op 18 juni 2010 - 17:53:
man dit is fantastisch, waarom oh waarom hb ik dit nooit eerder gelezen???
x


Ezzlot
Ezzlot zei op 17 april 2010 - 20:07:
Jaja, liegen kan Ginny niet


romide2de zei op 17 april 2010 - 13:22:
a verder. je schrijft echt goed. kan je het me ff zegen als je verder bent??


saphira
saphira zei op 17 april 2010 - 12:42:
Oehh!

Jammie!