Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Screaming, Fighting and kissing in the rain JB/HP Crossover. {Af} » Gezelschap

Screaming, Fighting and kissing in the rain JB/HP Crossover. {Af}

17 april 2010 - 11:14

442

1

303



Gezelschap

Nick:
Nick maakte met wat moeite Loena wakker, ze zag er zo lief uit als ze sliep, ook als ze wakker was natuurlijk. De trein kwam langzaam tot stilstand. Loena werd wakker, er kwam gelijk een glimlach op haar gezicht. ‘Dus het was geen droom.’ Zuchtte ze blij toen ze naar Nick keek. Nick grinnikte even. Nick pakte zenuwachtig haar hand. Het voelde zo nieuw. Ze liepen samen de trein uit. Ze werden aangestaard door een aantal mensen. Nick negeerde de blikken, Loena in tegendeel leek niet eens te merken dat er naar ze werd gekeken. Ze huppelde vrolijk mee. Het begon net donker te worden, logisch met zo’n lange trein reis. Nick pakte met zijn vrije hand zijn mobiel uit zijn zak. Hij had geen bereik meer, dus kon hij hem ook wel uitzetten. Hij zag dat hij die ochtend al een berichtje had ontvangen, van Joe. ‘Hé man! Zeg eens hallo tegen je nieuwe schoolmaatjes!’ stond erin. Nick fronste even met zijn wenkbrauwen. Wat zou dat nou weer betekenen. Loena boog nieuwsgierig haar hoofd over de telefoon. Nick grinnikte even. ‘Ohw, komen je broers naar Zweinstein? Leuk.’ Zei ze dromerig terwijl ze weer verder huppelde. Nu wist Nick wat het betekende. Hij keek achterom en speurde tussen de leerlingen zijn broers op. Nergens te bekennen. ‘Nick Jonge! Maestro di Romeo!’ schreeuwde Kevin vanuit de groep. Joe en Kevin versnelden even en kwamen tevoorschijn. Ze gingen naast Nick en Loena lopen. ‘Nick, mag ik de eerste zijn die jullie feliciteert met jullie samenzijn!’ zei Kevin plechtig die Nick zijn hand schudde. Hij lachte even. ‘En Loena- welkom in de familie. Sterkte.’ Zei Kevin die serieus naar Joe wenkte. Joe gaf hem een por. Loena grinnikte even. ‘Valt best mee hoor- je moet alleen uitkijken voor deze idioot.’ Zei Joe grijnzend terwijl hij Kevin een por gaf. ‘Hé, maar jongens mochten jullie hier zomaar heen van Mam?’ vroeg Nick. Loena grinnikte even. ‘Ja, ook van Perkamentus.’ Zei Joe trots. ‘In welke afdeling zitten jullie dan?’ vroeg Nick. ‘Bij jou natuurlijk, anders is de lol er ook zo van af.’ Zei Kevin. ‘Cool, dan zien jullie Harry, Ron, Ginny en- Hermelien ook wat vaker.’ Zei Nick die even op Joe zijn reactie wachtte. Joe schraapte zijn keel even. ‘Ja, Joe, Hermelien zit ook in Griffoendor.’ Grijnsde Kevin. ‘Ik- is dat speciaal?’ vroeg Joe stotterend. ‘Voor jou wel.’ Zei Nick grinnikend. Joe keek even geschrokken. ‘Joe, geloof me- ze vind jou leuker dan Ron.’ Zei Loena. Joe keek nog meer geschrokken. ‘Echt?’ vroeg hij zachtjes. ‘Dat zag ik in de manier hoe ze naar je keek.’ Zei Loena hem. Joe glimlachte even tevreden naar Loena.


Reacties:


Marshmallow
Marshmallow zei op 21 april 2010 - 18:07:
Haha.
"Sterkte"
Ik zie het zo al gebeuren, hoe Kevin naar Joe kijkt en zo :p
Geweldig (:

x