Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Screaming, Fighting and kissing in the rain JB/HP Crossover. {Af} » Perkamentus

Screaming, Fighting and kissing in the rain JB/HP Crossover. {Af}

17 april 2010 - 11:14

359

2

269



Perkamentus

Loena:
Loena keek tevreden naar Joe, hij was blij. Maar ze had wel gelijk, ze wist bijna zeker dat Hermelien iets voor Joe voelde. Alleen hield ze zich een beetje in om Ron niet te boos te maken. Meer zou ze niet vertellen, daar moest Joe zelf maar achter komen. Ze kwamen aan bij de koetsen. Nick hielp haar op de kar en ging naast haar zitten. Loena pakte zenuwachtig zijn hand. Het voelde fijn om met Nick te zijn. Een maand geleden had ze hier alleen maar gedroomd, ze had nooit gedacht dat het echt zou gebeuren. Kevin en Joe gingen tegenover hun zitten. ‘Nick?’ vroeg Loena. Hij knikte. ‘Wil je misschien een keer met mij naar huis, als we klaar zijn met dit jaar?’ vroeg Loena zenuwachtig. ‘Tuurlijk- dan kan ik je vader ook eens ontmoeten. Ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft over onze ontmoeting met een Kelpie.’ Grinnikte hij. Loena lachte tevreden. Ze liet haar hoofd op zijn schouder zakken.

Kevin:
Joe en Kevin keken lachend toe naar Nick en Loena. Ze waren perfect voor elkaar. De koets stopte. ‘Hé, wij moeten nog even naar Perkamentus.’ Zei Kevin die Joe me trok. Ze liepen door de gangen van het kasteel. ‘Loena is echt perfect voor Nick.’ Merkte Kevin op. Joe knikte. ‘Ik heb hem nog nooit zo blij gezien.’ Zei Joe tevreden. Grijnzend liepen ze de trap omhoog naar het kantoor van Perkamentus. Joe klopte op de deur. ‘Binnen.’ Klonk er van achter de deur. Joe deed de deur open en liep naar binnen, met Kevin op zijn hielen. ‘Heren, welkom.’ Zei Perkamentus. Kevin bestudeerde de man. Hij had een lange witte baard en een vriendelijk gezicht. Perkamentus gaf beide hun boeken en legde een aantal dingen uit. ‘Zo dat was het wel.’ Zei Perkamentus luchtig. Kevin en Joe knikten. ‘Ohw nee wacht- hoe staat het ervoor met Nick en Loena?’ vroeg hij opeens. Ze keken hem verbaasd aan. ‘Ik ben graag op de hoogte.’ Zei Perkamentus met een glimlach. ‘Ze hebben elkaar gevonden hoor.’ Zei Kevin lachend. Perkamentus knikte. Ze pakten beiden hun stapel met boeken en liepen de trap omlaag. ‘Geweldige kerel.’ Lachte Joe.


Reacties:


Marshmallow
Marshmallow zei op 21 april 2010 - 18:15:
Haha, geweldige kerel, inderdaad ;p

x


SusieSimon
SusieSimon zei op 17 april 2010 - 14:21:
Oeeh.. Ik hou van dit verhaal
Krijg ik een melding??
x