Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd} » 19. What do you have to do with this?

There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd}

5 juni 2010 - 0:00

190

9

544



19. What do you have to do with this?

Oké, in dit stuk komt er nog een P.O.V. bij.. laat me weten of jullie het wat vinden :P. En het is helaas weer een kort stukje..

Ginny P.O.V.
Ik keek toe hoe Lena en Fred elkaar omhelsden. Ik verplaatste mijn blik naar Harry en hij trok een gezicht. Ik grijnsde. Nu wist hij hoe mijn broers zich voelden. Goed, Lena en Fred waren niet officieel samen, maar dat zou niet zo lang meer duren. Lena moest er gewoon nog even achter komen dat ze verliefd was op mijn broer. Op dat moment kwam Lena naar me toe gelopen.
"Goed, wat heb jij hier mee te maken?"
"Niks." Ze trok haar wenkbrauwen op en mijn grijns werd nog breder, het kostte me echt moeite om niet in lachen uit te barsten. Ik begon richting de tovertweelings topfopshop te lopen.

Fred's P.O.V.
Ik zag Ginny richting de winkel lopen en de zenuwen kwamen op volle kracht terug. Ik keek naar Harry, die achter Ginny aanliep, en slikte. Goed dit was het dan. Ron en Hermelien waren ook al naar de winkel aan het lopen en ik bleef alleen met Lena achter. Ik keek haar nerveus aan.
"Echt heel erg bedankt, Fred. Dat had je niet hoeven doen."
"Het was niks, echt niet." Ze legde haar hand op mijn arm.
"Fred, waarom?" Ik zuchtte.
"Omdat-" Ik aarzelde.


Reacties:

1 2

Rebella
Rebella zei op 30 aug 2011 - 19:36:
kom freddie zeg het nou maar! kop op!


Rikki zei op 4 mei 2010 - 15:33:
hihi.... ik heb wel een idee wat er gaat komen, maar dit is zo'n moment waarop hij eigenlijk alles wel kan zeggen. XD


Teysz
Teysz zei op 18 april 2010 - 0:11:
VERVOLG!!
Maar wel weer meer woorden per hoofdstuk aub


Moonzzz
Moonzzz zei op 17 april 2010 - 23:25:
ik wil het vervolg!!!!

super leuk verhaal


MissJonas
MissJonas zei op 17 april 2010 - 22:26:
Super<333
Snelverder gaan.
wil je het me zeggen als er een nieuwe is ?

x