Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 3.On the corner.

Trip to hell!

24 april 2010 - 10:52

591

1

295



3.On the corner.

Je was juist de hoek om, het licht van de nachtwinkel verdween. Af en toe zag je een auto voorbij razen, je stapte maar vlug door hoe sneller je thuis was hoe beter. Je hoorde iets achter je, je keek even om maar zag niks. Je zuchtte, je haalde je echt dingen in je hoofd. Maar je hoorde nu toch wel duidelijk voetstappen, je draaide je nog een keer om maar je zag niks. Je ging nog wat sneller lopen, je vertrouwde het hier niet. Wat wil je ook de buurt stond hier bekend om zijn nachtelijke overvallen enzo. Bij jou was het nog nooit voorgevallen dus je mocht van geluk spreken. De straat verlichting was ook niet meer goed, de lamp boven jou begon te knipperen en viel al snel uit. Je mompelde: shit, dat nu ook al. Je hoorde de voetstappen nu nog duidelijker, oké dit vond je eng. Er was hier geen verlichting dus kon de persoon doen wat hij wou. Je besloot het op een lopen te zetten. Je hoorde dat de persoon achter je ook versnelde, je liep zo snel je kon naar huis. Je zag in de verte een grote zwarte bus staan, bij een lantaarnpaal die nog wel werkte. Je liep daarheen en wandelde terug gewoon, zodat het niet opviel dat je aan het rennen was. Je stopte even met wandelen en hield even halt, je keek achter je. Je had echt het gevoel alsof je achtervolgd werd. Maar je zag niets of niemand, je zuchtte, je moest nog anderhalve straat en dan was je thuis. Lag het nu aan jou of leek het alsof er heel wat meer mist dan daarstraks. Oké nu voelde je je helemaal niet meer op je gemak. Je hoorde wat lawaai van achter je komen, je draaide je snel om en je zag wat luidruchtige jongeren aan de overkant van de straat. Je besloot maar zo snel mogelijk terug naar huis te gaan, hoe langer je hier zou blijven, hoe minder je je op je gemak zou voelen. Je keek nog even naar de bus, er brandde geen licht, je vond het raar dat ze hier zo vlak op het straat stond, zelfs niet op een parkeerplaats. Oké, hier was iets vreemd aan de hand, je ging er gewoon voor zorgen dat je hier zo snel mogelijk weg was. Je liep stilletjes door, soms keek je achterom naar de zwarte bus. Je liep de hoek om en keek nog een laatste keer naar de zwarte bus, je zag ze niet meer. Dat vond je raar, oké hier wou je zo snel mogelijk weg. Je begon te lopen en je moest nog een klein stukje rennen, deze hoek om en dan was je er.

Je liep de hoek om, maar werd plots gegrepen door 2 paar handen. Je voelde een hand op je mond en een paar om je middel, de laatste hand was bezig om een blinddoek voor je ogen te binden. Je gilde het uit, je spartelde hard tegen maar blijkbaar had het geen zin, want je kreeg alleen maar een klap in je maag. Je haalde nog eens uit met je voeten, je hoorde iemand vloeken, je verstond het niet goed. Maar dat interesseerde je niet, je wou dat ze je los lieten, je zag alleen niet wie je vast had. Je kreeg nog een harde slag op je hoofd en je zicht viel weg. Het laatste wat je voelde was dat je ergens in werd getild.

Ik zou het leuk vinden moesten jullie een paar reacties achterlaten.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 18 april 2010 - 16:12:
wwwooooowww

jy snel verder gaan!

spannend ,, spannend ,, spannend!