Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Power Rangers: Jungle Wild (Season 1) » Aflevering 1: Ontdekking in de Jungle (Part 1)

Power Rangers: Jungle Wild (Season 1)

30 april 2010 - 15:11

323

0

236



Aflevering 1: Ontdekking in de Jungle (Part 1)

Het begint. Hier is de eerste aflevering van Power Rangers: Jungle Wild!

''Wat?! Is hij weer vrij?! Dat kun je niet menen!'' Ontwaardigd zet iemand een stap naar voren. ''Hij zal vast de nieuwe Power Rangers zoeken. We moeten zorgen dat hij ze niet kan gebruiken. Hij moet vernietigd worden!'' Een bange stem. ''We doen o-ons best.'' ''Je best doen is niet genoeg! Ik wil ze!''

''So leave it behind cause we...'' Johnny strijk met zijn vingers over de snaren van de gitaar. ''Have a night to get away..'' De meisjes om hem heen joelen. ''Je kan geweldig zingen, Johnny.'' zegt Rachel. ''Bedankt.'' zegt Johnny, en staat op. Dan gaat de bel. ''Ik neem aan dat jij ook het eerste uur Scheikunde hebt?'' Rachel knikt. ''Met als leraar de nieuwe Meneer Ordin.'' zegt ze, en pakt haar tas. ''Op naar Scheikunde dan maar!''

''Kunnen jullie alsjeblieft stil zijn? Ik wil graag de les beginnen.'' De klas wordt stil. ''Bedankt. Ik ben Meneer Ordin. Ik geef jullie dit jaar scheikunde en..'' Hij klapt dicht. ''Eh.. Ik zal ook soms Wiskunde geven. De eerste dag beginnen we maar leuk met een proefje. Doe jullie boek maar open op Hoofdstuk 2, Bladzijde 54.'' Meneer Ordin gaat zitten. ''Het kan toch niet. Mijn meester heeft me hun foto's laten zien!'' mompelt hij. ''Dit moet ik hem vertellen..''

''Hij is nergens te vinden. Hij is van de aardbodem verdwenen!'' zegt iemand. ''Wat?! Maar ik voel dat hij er is, ik voel het!'' Dan is het stil. ''Wacht eens even. Zijn helper is ergens gedropt. Zoek hem! Hij weet vast waar hij is! Zoek hem!''

''Meneer Ordin is zo erg nog niet.'' zegt Johnny. ''Vind je niet, Louis?'' ''Jazeker, dat proefje was echt lachen! Heb jij Remco en Frederique gezien, trouwens?'' Johnny schudt zijn hoofd. Dan komen de twee aangelopen. ''We moeten naar de klas van Meneer Ordin. Hij wil ons spreken. Rachel is er al.'' zegt Remco. ''Wat wil hij van ons?'' vraagt Louis. ''Geen idee, laten we maar gewoon gaan.'' zegt Frederique.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.