Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Save your kisses for me..!x [TC] » part 6

Save your kisses for me..!x [TC]

16 dec 2008 - 20:37

1015

1

284



part 6

Ik knik maar, geen zin om in discussie te gaan! ‘Veel plezier met dat kut kind.’, sist Drake me toe en dan gaan ze met zijn drie het huis uit, het is net of ik op zulke momenten niet besta en enkel goed genoeg ben om op mijn kleine zusje te passen. Nou, Lien is wel mijn echte zusje, ze is van mam en Victor, gewoon griezelig om te weten dat die twee, de gedachte alleen al doet me walgen! Lien staat voor me en grijpt naar me met haar handjes, ik lach en neem haar op, ze begint meteen met mijn haar te spelen, raar kind ook! Ik besluit om maar effe in de tuin te gaan zitten, het is heerlijk weer! Ik neem mijn zonnebril uit de lade en ga dan eerst met Lien naar boven. Ik zet haar op mijn bed en neem haar zwemkledij en help haar met aankleden, ze is 4 jaar. Als dat gebeurt is nemen we eerst nog haar zonnebrilletje, twee hartjes maar het is een schattig zicht. Dan neem ik haar mee naar buiten en zet haar in het kleine zwembadje dat aan de rand van het terras staat. Zelf ga ik op een uitklapstoel zitten en doe mijn T-shirt uit, hoe warm kan het zijn? Ik zet mijn zonnebril op en ga liggen en geniet van de zon. Dan voel ik hoe iets nat over mijn buik loopt, ik schiet meteen recht en kijk in het lachende gezichtje van Lien die met een emmertje water over mijn buik laat lopen, ik schud lachend mijn hoofd en besluit maar om met haar mee te gaan spelen. Ik loop eerst snel naar binnen om mijn zwembroek aan te trekken. Als ik effe met haar aan het spelen ben gaat de bel. Ik sta zuchtend op en ga, gevolgd door Lien, naar de voordeur, als ik die open kijk ik effe verbaast, Tom staat gewoon voor mijn deur, Lien begint meteen te lachen. ‘Slangetjes!’, roept ze blij, wijzend naar Tom zijn haar. Tom zelf staat er maar wat nerveus bij. ‘Bill ik euhm…’, ik zucht en ga aan de kant staan zodat hij binnen kan. ‘Ik ben zo terug.’, mompel ik en verdwijn naar boven nadat ik Lien heb opgepakt, ik kleed haar en mezelf om en ga dan naar beneden, Lien gaat meteen naar de barbiepopjes die over de vloer liggen en begint vrolijk te spelen. Ik zet me naast Tom en kijk naar mijn handen die gevouwen op mijn schoot liggen. Wat komt hij toch doen? ‘Wat kom je doen?’, vraag ik dan maar. ‘Ik, daarstraks op school…’, ik kijk hem aan. Waardoor hij het precies enkel moeilijker krijgt om zijn uitleg te doen. ‘Nou ik, ik meende het niet Bill, ik denk dat ik gewoon gefrustreerd was en daarom zo te keer ging!’, legt hij uit. ‘Bill, Bihill!’, en Lien trekt aan mijn broek. Ik neem haar op mijn schoot en meteen slaat ze haar armpjes rond me heen. Ik kijk Tom weer aan. ‘Dus, dat kwam ik maar effe zeggen.’, en hij kijkt naar zijn schoenen. ‘Schoenen zijn niet zo interessant weet je.’, zeg ik tegen hem. hij zucht. ‘Tom wat wil je nu, dat ik ga zeggen dat het wel goed is en dat ik je zo op je eerste woord geloof, dat het allemaal wel goed komt? Dat kan je niet van me verwachten Tom, ik heb ook gevoelens al zou jij dat misschien niet zeggen!’, ratel ik aan één stuk door. ‘Bill, dat verwacht ik ook niet, totaal niet, ik wil enkel en alleen dat je dat weet, dat ik het totaal niet meende, ik voelde me er rot door Bill, ik heb zelfs aan mijn vader jou adres gaan vragen uit schuldgevoel!’, zegt hij. ‘Schuldgevoel? Wat schuldgevoel Tom? Nee, serieus je moet geen schuldgevoel hebben, ik heb mijn gedacht toch ook over jou gezegd, dus wat kom je nu met een schuldgevoel?!’, raas ik aan één stuk. ‘Bill boos?’, en Lien kijkt me met haar bruine puppyoogjes aan. ‘Nee, Bill niet boos,’ zegt Tom. ‘Nee Bill niet boos.’, verzeker ik haar. Ze glimlacht effe en gaat dan van mijn schoot af om bij Tom te gaan zitten. Een glimlach komt tevoorschijn op mijn gezicht als ik zie hoe Tom niet weet hoe te handelen. Na een tijdje gaat Lien dicht tegen hem aanzitten en klampt zich vast aan zijn oversized shirt. ‘Zie je, die veel te grote kleren komen te pas!’, lacht hij, ik knik. Eigenlijk, eerlijk, wel een schattig zicht! Dan plots neemt Lien een dread van Tom vast. Ik lig zowat strijk van het lachen omdat Tom alle moeite doet om zijn dread vrij te krijgen. ‘Bill, help.’, piept hij, maar ik lach enkel. Dan gaat de deur open. Ik kijk op en zie Drake staan. ‘Waar zijn mam en Victor?’, vraag ik hem. Hij haalt zijn schouders op. ‘Weet ik veel, ze hebben me afgezet en zijn doorgereden, ik denk dat Simone -weer- zwanger is.’, mijn mond zakt open. ‘Meen je dat nou? Wanneer gaan die twee inzien dat ze daar te oud voor zijn?’, hij haalt zijn schouders op. ‘Wanneer ze beseffen dat jij volwassen bent, maar dan moet je jezelf misschien ook volwassen gedragen!’, en hij kijkt me grijnzend aan, ik haat hem ik haat hem ik haat hem! ‘Trouwens wie is je vriendje?’, en hij wijst naar Tom. ‘Euhm dit is Tom, hij woont hier vlakbij en hij gaat bij mij naar school waarom?’, en ik kijk hem aan. ‘O nee gewoon zomaar.’, en hij grijnst eens en kijkt naar de tv. ‘Ik ga Lien in bed leggen.’, en hij staat op, neemt Lien van Tom over en gaat naar boven. ‘Oké wie is dat?’, vraagt Tom dan. ‘Drake, mijn stiefbroer, ik heb echt een hekel aan hem.’, zucht ik. ‘Waarom heb je een hekel aan hem?’, vraagt hij. ‘Kan ik niet zeggen, je zou het toch niet begrijpen,’ zucht ik. ‘Waarom niet?’, valt hij in. ‘Omdat, volgens mij, jij dit niet meemaakt wat ik met hem meemaak, het is gewoon nogal persoonlijk.’, zucht ik.

reacties?


Reacties:


JessixDoom
JessixDoom zei op 16 dec 2008 - 20:47:
whaaaaaaaaaaaaa verder liefie
egt spr goed
snel verder

xx

Luv uuuu