Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Could it be different ? » Meet Noah

Could it be different ?

16 dec 2008 - 20:48

468

0

228



Meet Noah

Tom komt nu ook eindelijk naar beneden gestrompeld. "eten" en hij loopt meteen naar de keuken. ik lach. Die 2 lijken ook zo erg op elkaar. Als we klaar zijn met het huis ga ik me aankleden en opmaken. ik doe een paarse wijde skaterbroe aan, met een fel gele boxer die er bovenuit steekt. Ik doe een zwart topje aan, die bove mijn navel eindigd. even een andere navelpiercing in doen, waarop staat Fuck. Mijn haar kam ik een beetje op en ik doe er een kroontje in. Randje oogpotlood op en onder mijn oog, mascara op, beetje foundation en klaar. Ik kam mijn pony weer recht en ga handschoentjes en armbanden zoeken. Ik loop de kamer van Tom binnen. Daar staat een meisje. Ze heeft lang, zwart met groen haar, ze heeft dezelfde stijl aan als mij. Ze draagt een grijze skaterbroek, met een zwarte boxer en een strak wit topje. "Heey, leuke broek" zeg ik. Ze draait zich om. "Dankje, jij ook, ik zouk die kleur al eeuwen, waar heb je die gekocht?"vraagt ze. "Nederland" zeg ik lachend. "Ow ik ben trouwens Noah, Tom's vriendinnentje" zegt ze. "Ik ben Dajly, de huisgenoot ofso" lach ik. "Heb jij toevallig ergens een spike armband gezien?" vraag ik. "Nee, ben je hem kwijt?" vraagt ze en ik knik, "moet je in Bills kamer zijn". "Dankje" en ik loop naar Bills kamer. Op zijn bureau ligt mijn armband. Ik pak hem en ga weer naar mijn kamer. Als ik helemaal klaar ben ga ik naar beneden. Daar zitten Tom en Bill nogsteeds zoals ik ze daar achter gelaten had. In hun boxer oor de tv. Noah zit bij Tom op schoot. Ze zijn schattig samen. Ik ga naast Bill zitten. Na een tijdje muziek te hebben geluisterd ga ik naar de keuken, daar zit simone koffie te drinken. Ik ga tegenover haar zitten en neem een kop thee. "ik ben blijk dat ik nu jouw nog heb om mee te praten" lacht ze. Niet snel komt Noah ook de keuken binnen en neemt ook een kop thee. "Theekransje" zeg ik lachend. We hebben het over leuke dingen tot bill en Tom aangekleed de kamer binnen komen. Noah en Tom gaan samen naar de Bios, en Simone moet weg. Ik ben met Bill alleen. Hij lacht, hij is schattig als hij lacht. Ik glimlach terug. ik ga op de bank hangen met Bill. "Waarom had je mijn armband gejat?" vraag ik na een stilte. Ik kijk opzij en zie dat hij rood is geworden. ik geef hem een klein kusje op zijn wang. Eigenlijk vind ik hem best leuk. Ik merk dat hij naar me kijkt. Ik voel zijn hand op mijn wang. Ik draai mijn hoofd naar hem toe. Hij geeft me een klein teder kusje op mijn mond.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.