Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » When everything is made to be broken {de Hongerspelen} » 2.1

When everything is made to be broken {de Hongerspelen}

5 mei 2010 - 13:25

431

4

243



2.1

Het schuin gedrukte is een beschrijving van de outfit en stylist

Silver

Noach,mijn stylist had er voor gezorgd dat ik schitterde. Ik had een soort van baljurk aan, maar dan met duizende schilvers Diamant erop. Mijn gezicht was met zilveren oogschaduw en eyeliner opgemaakt. En nog heel wat ander zilver spul. Waaronder glimmende lippenstift.
Noach zelf had bruin haar met groene ogen. Zijn mond was net iets te groot, en hij had een ne tiets te witte huid, waardoor je zo wist dat hij een operatie had ondergaan. En zijn ogen waren vuurrood.


Zenuwachtig stond ik tegenover Ceasar Flickerman.
'Nou, SIlver! Het is denk ik wel duidelijk waar de kleur van je outfit vandaan komt,'grapte hij.
'Ja, eignelijk wel. Noach moest dit leuk gevonden hebben,'zei ik.
'Jij niet dan?'
'Jawel, maar.. Oh, laat maar.' zuchtte ik.
'En wat vind je nou van..'Ceasar liet zijn stem dalen. 'Van de capitool outfits?'
'Dat met al die snorharen en gekleurde huid en zo?' Ceasar knikte.
'Ik vidn het lélijk! En ook geen ene reet aan.' flapte ik eruit. Het publiek joelde.
Ceasars paarse haar schudde even heen en weer. (Dat was dit jaar z'n kleur. Paars.)
'Nou, dat weten we dan ook weer! Oh, je tijd is voorbij Silver, veel succes!'
Ik knikte, en liep terug naar mijn plek.

Wonder
Lovely was het meest vreemde en Irritantste meisje dat i kooit ahd gezien. En ze was mijn stylist.
Ze had roze achtig haar tot op haar enkels, en op haar armen allemaal ahrtjes. Haar huid was créme kleurig. Ze droeg altijd een ultrakort ROZe jurkje. Aargh. Roze, ik haatte die kleur!
En tot overmaat van ramp had ze mij ook iets roze aangetrokken; een Roze pak. Inclusief gestippelde vlinderdas. En ze had er heir en daaar wat ROZE diamanten op genaaid. En in mijn haar wat van die glimmers.


Chagerijnig liep ik naar Ceasar toe. Alleen mijn verschijning leverde al gelach op.
'Wow.'zei Ceasar.
'ja. Wow.' herhaalde ik.
'Ik gok dat onze Lovely terug is? En ze heeft jou, uiteraard,'grijnsde Ceasar.
'Inderdaad.' Lovely was eerst drie jaar geschorst omdat ze elk jaar de jongen helemaal in het roze hulde, ookal had ze 12.
'Nou, dat is dan niet zo handig. Maar, wat is je het meeste opgevallen hier, in het Capitool?'
'Dat mensen allemaal met zo'n irritant accent praten, en dat Lovely de meest grote idioot is die ik ooit heb ontmoet.'
'BOEhoE!'werd er uit het publiek geroepen. Ik keek even naar de tribune, en zag dat Lovely werd getroost door Cinna, de stylist van district 12.
'Je tijd is om,'zei Ceasar, ruimschoots voor de bel geklonken had.'Dank je voor dit "gezellige" gesprekje.' Ik liep met opgeheven hoofd weer terug naar mijn plek, naast Silver.
'Eikel,'mompelde ze.


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 30 okt 2010 - 20:02:
Gaaaf!
Wil je me waarschuwen als je verder gaat?


chocojunk
chocojunk zei op 3 mei 2010 - 13:58:
Ghaha. Geniaal, helemaal in't roze x'D Als ik daar zou zitten zou ik dood gaan van het lachen. Echt waar (: Capitool mensen zijn gestoord, zwaar gestoord, hun huid een beetje opfleuren met kleurtjes, straks lopen er marsmannetjes rond ghaha. En Silver was hipp, (: Tadam (: Hup naar d volgende jij, gnagna


Yarsea
Yarsea zei op 21 april 2010 - 17:32:
oo vet, maar wie of wat is caser? en waar dient hij voor??


xxxxxxx


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 18 april 2010 - 18:38:
Hahahaha, geweldig. XD
En Silver ziet er cool uit. Echt cool.