Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » Twelve

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

20 april 2010 - 20:16

274

0

168



Twelve

Ik ws in slaap gevallen, maar werd door iemand wakker geschud.
'Hey!' Ik keek op, en zag twee ogen. 'What the fuck are you doing here?'
'I.. Ehm... I.. I was looking for a way to outside.'
'ah... Well, come 'on, i bring you back.' Ded jongen stak zijn ahdn uit.
'By the way, i'm Heather,'zei ik.
'Oh, i'm Joe.'


Ik slikte en voelde me ongemakkelijk. Ik bladerde de girlz door en al snel legde ik hem op tafel, ik streek mijn rokje recht

Ik wist nog net mijn shock te verbergen.
'Ehm, okay.'
'Come'on.' Hij trok me omhoog, en we liepen samen naar de uitgang.
'You know, you're the first girl who give a normal reaction,'zei hij.
'Oh, i can get a hyper time, right now?' flapte ik eruit, en voelde me behoorlijk stom. Joe lachtte.
'No, thanks.' We kwamen bij het einde van de gang. Nick kwam op ons aflopen.
'HEy, Joe! Doe you have a new girlfriend?' Joe kleurde rood, en zei: 'She isn't my girlfriend, okay?' Nick grijnsde.
'Wel, get her home,' Hij fluisterde nog iets in Joe's oor, en die girjnsde.
'Okay, lets go'.'


Ik zag hoe pete iets naar me opschoof. Ik griste de Afstandsbieding van tafel en begon doelloos te zappen. Pete ogen brandden in mijn zij.

Nog geen 20 minuten later zat ik naast Joe in de auto. Zwijgend lieten we de chaffeur naar het hotel rijden. Maar uteraard, Amerika zou Amerika niet zijn, zonder file's.

even later voelde ik twee handen om mijn polsen. Ik werd ruw in een kussen geduwt. 'auw!'gilde ik. Een hand liet los en begon aan de rits van mijn vest te sjoren


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.