Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd} » 20. Bad timing

There's nothing like Love {Voor onbepaalde tijd gepauzeerd}

5 juni 2010 - 0:00

334

9

525



20. Bad timing

"Hé, komen jullie nog?" Het was de stem van Ron. Godzijdank. Voor het eerst in mijn leven waardeerde ik zijn slechte timing. Ik maakte mijn blik los van die van Lena en keek dankbaar naar hem.
"We komen eraan." Zei ik, terwijl ik de kooi met de uil van de grond pakte en gebaarde dat Lena me moest volgen.

Lena's P.O.V.
Grrr.. Ik kon Ron en zijn slechte timing wel vervloeken.
"We komen eraan." Hoorde ik Fred zeggen, waarna hij de kooi aan onze voeten oppakte en naar me gebaarde dat ik hem moest volgen. Ik miste zijn arm om me heen, maar besloot niet naast hem te gaan lopen. In plaats daarvan liep ik iets sneller zodat ik bij Ron liep.
"Wat kan ik er van verwachten?" Vroeg ik.
"Van wat?"
"De winkel van Fred en George, natuurlijk!" Hij lachte.
"Je zult het geweldig vinden. Al zal het waarschijnlijk wel heel erg druk zijn." Hij bleef stilstaan en keek naar het gebouw voor ons. Het was enorm groot, wel vijf verdiepingen hoog, en er stonden opvallende letters op. Fred kwam naast me staan en glimlachte.
"Je hebt geen idee hoeveel ik van deze winkel houd." Ik keek glimlachend opzij.
"Eerlijk gezegd heb ik daar inderdaad geen idee van."
"Ik zal je straks een rondleiding geven, maar ik moet eerst even met Harry praten." Die laatste woorden waren van zenuwen doordrongen.
"Waarover?" Hij keek me aan en zei:
"Dat vertel ik je later wel." Ik was niet tevreden met dit antwoord, maar meer zou ik er toch niet uit krijgen, dus knikte ik maar. Hermelien en Ginny begonnen me mee te trekken naar hun favoriete spulletjes.

Fred's P.O.V.
Ik zag hoe Hermelien en Ginny Lena mee begonnen te trekken en ging zelf zuchtend op zoek naar Harry. Ik vond hem bij Ron en George, die de nieuwe lijn aan het bekijken waren.
"Harry, kan ik je even spreken?" Hij knikte en mijn broers maakten zich uit de voeten. Zodra ze weg waren deed ik mijn mond open om iets te zeggen, maar Harry was me voor.


Reacties:

1 2

Rebella
Rebella zei op 30 aug 2011 - 19:37:
hihi nu is het Harry's beurt


MissJonas
MissJonas zei op 19 april 2010 - 9:21:
haha ik ga echt lachen als die boos is xd.
okee.
eigenlijk niet maarja ;D

snelverder gaaan <3
wil je het dan weer melden?
x


Nynke
Nynke zei op 18 april 2010 - 19:02:
Aaahw god!


romide2de zei op 18 april 2010 - 17:47:
aaa snel verder please!! je bent echt gemeen dat je hier stopt.


Neeriash
Neeriash zei op 18 april 2010 - 16:51:
Moremoremore <3

Xx