Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 4.Just a nightmare?

Trip to hell!

18 april 2010 - 16:16

454

1

287



4.Just a nightmare?

Je hoofd bonkte, je had het gevoel dat het uiteen ging spatten. Je opende je ogen, maar je sloot ze meteen terug je kon toch niks zien in die donker. Je opende ze nog eens en probeerde iets te zien in het donker. Je kreeg stilletjes aan wat beter zicht, je keek voorzichtig rond. Je bevond je in een kleine kamer, in de hoek stond een zeteltje, en iets verder een kleine tv. Je zag dat je op een bed lag, je probeerde op te staan wat niet echt goed lukte omdat je je draaierig voelde. Hoe hard had die persoon wel niet op je hoofd geslagen. Je probeerde het nog eens maar nu trager, je moest hier gewoon zo snel mogelijk buiten geraken. Je stond maar wankel op je benen, je strompelde voorzichtig door de kamer opzoek naar een uitgang. Je tastte de muur af, je voelde iets, een deurklink.Je probeerde hem naar beneden te krijgen en zo de deur open te doen, maar het lukte niet. Je mompelde:shit, nu zit ik echt vast. Je taste verder de muur af, je voelde geen raam. Je liet je terug neerzakken op je bed, nadat je heel de kamer was doorgelopen en had afgezocht naar een andere plek om te ontsnappen. Je zuchtte, het enigste wat je bij je had was je tasje, je popcorn en je snoepjes. Je greep je tasje snel vast en je zocht verwoed naar je gsm. Je vond hem niet dus kapte je alles uit je tas. Het was wel moeilijk, in de donker, maar je vond nergens je gsm, en je portemonnee was ook weg .Je vloekte, oh nee je ontvoerders hadden het dus duidelijk slim aangepakt en alle spullen die je nodig had weggenomen. Je stond zuchtend op en probeerde voor de zoveelste keer de deur open te trekken. Je trok zo hard je kon, maar het lukt gewoon niet. Je werd het beu, je wou hier weg. Je begon hard op de deur de kloppen en er tegen de schoppen. Je schreeuwde, dat iemand de deur moest opendoen maar toen er na een halfuur nog altijd niemand kwam gaf je het op. Je liet je hulpeloos op het bed vallen, je schreeuwde nog een paar keren "help" maar er werd niet gereageerd. Je liet je hulpeloos naar achteren vallen. Je sloot je ogen, je wou hier weg, weg uit deze kamer, weg gewoon thuis gezellig voor de tv zitten met een beetje popcorn. Je zuchtte, je had geen besef hoe laat het was het enigst wat je wist was dat je je moe voelde.Je besloot maar even te gaan slapen en misschien werd je wel wakker in je bed, en was dit allemaal een enge nachtmerrie.

Reacties bitte.


Reacties:


4passions
4passions zei op 23 april 2010 - 22:15:
^^wow vorig hoofdstuk was spannend^^ bernieuwd naaar meer

melding?