Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » When a muggle meets a Weasley. » Hoofdstuk 46: Room service

When a muggle meets a Weasley.

18 april 2010 - 20:48

385

2

278



Hoofdstuk 46: Room service

Versuft keek ik hem aan.
Verkoopster? Maar dat betekende dat ik niet weg hoefde hier!
‘Ga je nog wat zeggen, of blijf je de hele tijd daar staan?’ Vroeg George bijdehand.
‘Ja!’ Riep ik uit. ‘Ik bedoel, ja, ik wil verkoopster zijn.’ Blozend keek ik naar mijn voeten. Wat een oen ben ik ook. Soms vroeg ik me af, wat Fred in me zag.
‘Maar, waar moet ik slapen dan?’ Twijfelend keek ik de tweeling aan.
Grijnzend keken ze elkaar aan, ze hadden weer eens de zelfde gedachte. ‘Bij ons, als je dat goed vind.’ Zeiden ze. Bij ons? Bedoelde ze de tweeling of in het Nest.
Alsof ze ook mijn gedachte konden lezen, zei George: ‘Fred, laat het haar maar zien. Ik ben even in de winkel. Geen vieze dingen doen, hé?’ En hij gaf zijn broer een knipoog.
Fred duwde hem en lachend pakte hij mijn hand. ‘Kom.’
We liepen een deur, een hal werd zichtbaar. Hoe groot was dit pand wel niet?
Hij opende een mooie houten deur, en liet mij voor gaan.
Er stond een bed in en voor het raam hing een doek. ‘Sorry, het is nog niet af. We wisten niet zeker wat je leuk zou vinden.’ Zei Fred en hij krapte op zijn hoofd, waardoor zijn rode haren door de war raakte. ‘Hoe bedoel je, wat je leuk zou vinden? Het is jou huis.’ Vragend keek ik omhoog, in zijn ogen. Zijn mooie bruine ogen.
Hij zette een scheve lach op en wees naar de kamer. ‘Dit is jouw kamer. Waar wil je anders gaan slapen als je bij ons komt wonen?’ Zei hij, alsof het de gekste vraag van de wereld was.
‘Bij jullie? Hier?’ Ongeloof stroomde door mijn lichaam.
Ik zou bij de tweeling gaan wonen!
Fred knikte enkel. Hij liep naar het raam en haalde de doek weg.
‘Als jij het ten minste wil.’ Hij beet op zijn lip en keek me vragend aan.
‘Met alle liefde in mijn hart.’ Ik liep naar hem toe en drukte mijn lippen op de zijne.
‘Ik laat je wel even alleen.’ Zei Fred. ‘Ik ben beneden.’ En hij liep de kamer uit.
Ik draaide een rondje. Ik had al vele plannen voor deze kamer.
‘Ik heb ook plannen voor jou. Dit baantje is er zeer geschikt voor.’ Geschrokken keek ik op.
Gauthier was weer eens in mijn hoofd.


Reacties:


Rebella
Rebella zei op 25 sep 2011 - 22:16:
nene eneneneneneneneeeneee


Hugbear
Hugbear zei op 18 april 2010 - 21:24:
Neeeee! Niet die lelijkerd weer